۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳
۲۷۹ تعاونی در زنجان منحل شده است
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی زنجان:

۲۷۹ تعاونی در زنجان منحل شده است

زنجان- یوسفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان با بیان اینکه دو هزار و ۵۹۳ تعاونی در استان زنجان غیر فعال است، گفت: در مجموع ۲۷۹ تعاونی در استان منحل شده است.

محمدرضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار از وجود چهار هزار و ۶۱۴ تعاونی در استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد یک هزار و ۲۴۸ تعاونی فعال است. 

وی با بیان اینکه از این تعداد هم دو هزار و ۵۹۳ تعاونی غیر فعال بوده است، اظهار کرد: در مجموع ۲۷۹ تعاونی در زنجان هم منحل شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان با بیان اینکه تعاونی‌ها در اقتصاد نقش بسیار مهمی دارند، گفت: تقویت تعاونی‌ها باعث ارتقای اقتصاد در جامعه می‌شود و باید به این مهم در استان بسیار بهاء داده شود. 

یوسفی با بیان اینکه تعاون یکی از بخش‌های تاثیرگذار در توسعه اقتصادی ملی است، تاکید کرد: بیشتر تعاونی‌های استان زنجان در بخش کشاورزی، خدمات و صنعت فعال هستند. 

وی فعالیت تعاونی ها در بخش کشاورزی و صنعتی در استان زنجان را بسیار مطلوب اعلام کرد و ابراز داشت: طی سالجاری فعالیت بانوان در تعاونی ها خوب شده و به بیش از ۱۲.۵ درصد رسیده است و بانوان بیشتر در بخش صنایع دستی و کشاورزی فعالیت می‌کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان ابراز داشت: طی سال آینده فعالیت تعاونی ها در استان تقویت می شود چرا که در اقتصاد و افزایش در آمد مردم بسیار موثر است. 

کد خبر: ۸۰٬۰۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha