۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
اشتغالزایی در هرمزگان بیش از برنامه های پیش بینی شده در سال ۹۹
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان عنوان کرد:

اشتغالزایی در هرمزگان بیش از برنامه های پیش بینی شده در سال ۹۹

بندرعباس- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از تحقق ۱۰۰ درصدی اشتغالزایی در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار، خلیل قاسمی با بیان اینکه یکی از زمینه‎های اشتغال پایدار در استان در عرصه صنعت و معدن محقق می‎شود، تصریح کرد: امیدواریم در سال آینده با همکاری دستگاه‎ها به بیش از ظرفیت‎هایی که در سال ۹۹ پیش‎بینی کرده‎ایم برسیم.

قاسمی افزود: در استان توجه ویژه‎ای به بخش صنعت، معدن و تجارت شده است که در این راستا این سازمان بیش از هدفگذاری های انجام شده در سال ۹۹ شغل جدید ایجاد نموده است.

وی اظهار داشت: آنچه در بخش صنعت و معدن و تجارت تعهد داده بودیم اشتغال ۱۰ هزار و ۲۰۰نفر بود که خوشبختانه توانستیم به بیش از رقم هدفگذاری، ده هزار و ۳۰۰ شغل در استان ایجاد کنیم.

قاسمی بیشترین شغل ایجاد شده را به ترتیب در حوزه اصناف با اشتغالزایی دو هزار و ۷۷۶ نفر، حوزه صنایع فلزی۹۲۵ نفر، حوزه صنایع غیر فلزی۷۰۲ نفر، حوزه معدن و صنایع معدنی ۶۸۹ نفر، حوزه طرح و برنامه ۵۴۹ نفر و همچنین در سطح استان شاهد باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در پایان افزود: در بخش صنعت، معدن و تجارت خوشبختانه به رتبه خوبی در حوزه اشتغالزایی پیداکردیم و بر اساس شاخصه‎ها توانسته ایم ۱۰ هزار و ۳۰۰ شغل در حوزه صنعت، معدن و تجارت ایجاد کنیم.

کد خبر: ۸۰٬۰۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha