۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷
قدردانی کانون عالی شوراهای اسلامی کار از رئیس بنیاد مستضعفان

قدردانی کانون عالی شوراهای اسلامی کار از رئیس بنیاد مستضعفان

کانون عالی شوراهای اسلامی کار، با ارسال نامه‌ای به رهبر انقلاب، از رئیس بنیاد مستضعفان برای بهبود معیشت کارگران زیرمجموعه بنیاد تشکر کرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور در نامه‌ای رسمی از اقدامات ریاست بنیاد مستضعفان قدردانی کرده است.

کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور، در این نامه با اشاره به پاداش‌های نقدی و غیرنقدی و افزایش حقوق در حکم‌های کارگزینی، تاکید کرده که به دلیل اقدامات صورت گرفته، معیشت کارگران زیرمجموعه بنیاد مستضعفان بهبود یافته است و این بهبود، سزاورا قدردانی است.

متن نامه به این شرح است:

محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (دامت برکاته)
سلام علیکم

با احترام و آرزوی طول عمر و دوام صحت و سلامتی برای آن رهبر عظیم الشأن که همواره تکیه گاه و پشتوانه محکمی برای محرومان و مستضعفان می‌باشید.

کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور به عنوان نماینده کارگران جمهوری اسلامی ایران در مجامع ملی و بین المللی، وظیفه خود می‌داند به نمایندگی از کارگران سخت کوش و انقلابی که تلاشگران عرصه کار و تولید و سازندگی کشور هستند از تلاش‌های دلسوزانه و عنایت ویژه جناب آقای مهندس فتاح ریاست محترم بنیاد مستضعفان نسبت به کارگران شریف تحت پوشش این نهاد انقلابی که در ۴ دهه گذشته بی سابقه و بی نظیر بوده است با دستورات انقلابی و عدالتخواهانه ایشان مبنی بر پرداخت کمک هزینه معیشتی، پرداخت منظم پاداش نقدی به مناسبت‌های ملی و مذهبی و همچنین افزایش حقوق در احکام کارگزینی برای تمامی کارگران زیرمجموعه بنیاد مستضعفان در سال ۹۹ که موجبات رضایتمندی حداکثری را در بین کارگران عزیز فراهم کرده است صمیمانه تقدیر و تجلیل به عمل آورده و از آن رهبر عزیز و فرزانه درخواست داریم جناب آقای مهندس فتاح را به عنوان مدیر انقلابی و خدمتگزاری شایسته مورد تفقد و الطاف پدرانه خویش مرحمت فرمایید.

کد خبر: ۷۹٬۹۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha