۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
۴ هزار میلیارد تومان اعتبارات ویژه به مازندران تخصیص داده شده است
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران:

۴ هزار میلیارد تومان اعتبارات ویژه به مازندران تخصیص داده شده است

ساری- غلامی راد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران میزان اعتبارات استانی ویژه طی سال جاری را در استان چهار هزار میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: این منابع برای طرح های مختلف صرف شده است.

مفیدی غلامی راد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ۱۴ درصد اعتبارات سال جاری در حوزه حمل ونقل تخصیص یافته است، افزود: پروژه های متعددی در حوزه های راه و حمل نقل در استان در دست اجرا است.

وی میزان اعتبارات تملک و دارایی استان را در سال جاری ۱۵ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در حوزه توسعه و خدمات روستایی و عشایری نیز ۱۴ درصد اعتبارات تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: همچنین در ۱۰ درصد اعتبارات در حوزه آب و فاضلاب و ۱۰ درصد منابع نیز در حوزه آب تخصیص یافته و در حوزه اعتبارات استانی ویژه نیز چهار هزار میلیارد تومان اعتبار امسال تخصیص یافته است.

غلامی راد تصریح کرد: در حوزه اعتبارات عمرانی استانی پروژه های نظیر راه قائمشهر- کیاکلا- بهنمیر، راه جاده قدیم آمل - بابل، محورهای امیرآباد - بهشهر در دست اجرا است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مازندران با اشاره به افتتاح پروژه کارخانه زباله سوز نوشهر یادآور شد: امسال ۱۲۱ میلیارد تومان اعتبار در حوزه پسماند ابلاغ شده بود که پروژه زباله سوز ساری در دست اجرا بوده و پروژه های بهشهر، قائمشهر، بابل، آمل نیز اجرا می شود.

وی یادآور شد: همچنین در سفر نوبخت به استان پروژه های خوبی پیگیری و تامین اعتبار شد که تالار مرکزی، تامین آب و محورهای ارتباطی از جمله طرح ها بود و برای تامین آب شهرهای گروه الف در این سفر ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شد.

کد خبر: ۷۹٬۹۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha