۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
توزیع یک هزار و ۴۰۰ تن روغن در گیلان
رئیس صمت گیلان خبر داد

توزیع یک هزار و ۴۰۰ تن روغن در گیلان

رشت- رئیس صمت گیلان با بیان اینکه مردم نگران تامین کالاهای اساسی در بازار نباشند، گفت: یک هزار و ۴۰۰ تن روغن در حال توزیع است.

به گزارش بازار به نقل از صمت گیلان، فرهاد دلق پوش از توزیع کالاهای اساسی مصرفی مورد نیاز مردم در روزهای پایانی سال خبر داد و گفت: با توجه به مشکلات به وجود آمده در خصوص مرغ گرم، مقدار ۳۰۰ تن مرغ منجمد با قیمت مصوب ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان در سراسر استان در حال توزیع است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گیلان استفاده از ذخایر کالاهای اساسی برای حفظ تعادل بازار و تعدیل قیمت ها را استراتژی کارگروه تنظیم بازار استان دانست و گفت: در این راستا ۲۰ تن گوشت قرمز منجمد با قیمت مصوب ۸۰ هزار تومان در مراکز توزیع استان در حال تزریق و توزیع میباشد.

وی افزود: با توجه به افزایش تقاضا در مصرف شکر و احتمال کمبود در سطح استان تمهیدات مناسب جهت توزیع هزار و ۹۰۰ تن شکر مصرفی خانوار با قیمت مصوب ۸۷ هزار ریال را فراهم کرده ایم که این میزان شکر در حال توزیع در سراسر استان است.

دلق پوش خاطرنشان کرد: با توجه به رصد بازار توزیع روغن که تقریباً به تعادل رسیده است و با توجه به روزهای پایانی سال و احتمال افزایش تقاضا میزان هزار و ۴۰۰ تن روغن با قیمت مصوب در سطح استان در حال عرضه است.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان گیلان گفت: مردم از جهت کم و کاستی در خصوص نان نیز نگران نباشند و با پیش بینی های به عمل آمده ۳ هزار کیسه آرد دولتی جهت پخت نان بیشتر، بین نانوایی های استان در حال توزیع است.

وی در ادامه متذکر شد: از دیگر اقدامات تنظیم بازار استان توزیع ۳۰۰ تن سیب به علاوه ۳۰۰ تن پرتقال با قیمت مصوب در ۱۲ چادر و فروشگاه در سطح شهر رشت و سایر نقاط در مراکز شهرستان های استان برای توازن و تعدیل قیمت ها در بازار میوه است.

کد خبر: ۷۹٬۹۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha