۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
۲۷ میلیارد تومان تسهیلات به شرکتهای تعاونی زنجان پرداخت شد
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی زنجان:

۲۷ میلیارد تومان تسهیلات به شرکتهای تعاونی زنجان پرداخت شد

زنجان- یوسفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: طی ۱۱ ماه امسال ۲۷ میلیارد تومان به شرکتهای تعاونی در استان زنجان تسهیلات ارزان قیمت پرداخت شده است.

محمد رضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه شرکت‌های تعاونی در استان زنجان در بخش صادرات فعالیت بسیار خوبی دارند، اظهار کرد: برای اولین بار میز صادرات بخش تعاون کشور در این استان راه اندازی شده است. 

وی اظهار کرد: در توسعه فعالیت‌های صادراتی شرکت‌های تعاونی بسیار می تواند مفید واقع شوند. 

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی زنجان با بیان اینکه کرونا بسیاری از مشاغل را دچار آسیب کرد، گفت: قبل از کرونا صادرات کالا توسط شرکت های تعاونی در استان ۱۶ میلیون دلار بود که با شیوع کرونا این آمار بسیار کاهش یافته است.

 یوسفی با بیان اینکه تقویت شرکت‌های تعاونی در استان زنجان ضروری است، تاکید کرد: امیدواریم با ریشه کنی کرونا شاهد افزایش صادرات کالا توسط شرکت‌های تعاونی در استان باشیم.

وی ابراز داشت: شرکتهای تعاونی از منابع اعتباری بانکها و سامانه بهین یاب و کارا استفاده کردند و در این میان طی ۱۱ ماه امسال بیش از ۲۷ میلیارد تومان به شرکتهای تعاونی در استان زنجان تسهیلات ارزان قیمت پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان افزود: حمایت ویژه از این شرکتها انجام شده است و به دو شرکت تعاونی که در امر تولید ماسک که فعالیت می کردند وام بلاعوض پرداخت شد. 

یوسفی ابراز کرد: شرکتهای تعاونی پشتیبان بیش از یک هزار نفر از زنان سرپرست را تحت پوشش دارند.

کد خبر: ۷۹٬۸۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha