۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷
زیان روزانه ۸۰ میلیون یورویی شرکت‌های ایتالیایی
تحت تاثیر کرونا رقم خورد؛

زیان روزانه ۸۰ میلیون یورویی شرکت‌های ایتالیایی

سازمان حمایت از مصرف کنندگان ایتالیا اعلام کرد، محدودیت‌های اعمال شده کرونایی روزانه ۸۰ میلیون یورو به شرکت‌های ایتالیایی لطمه می‌زند.

به گزارش بازار، سازمان حمایت از مصرف کنندگان ایتالیایی با اشاره به دستورالعمل‌های جدید بهداشتی مقابله با کرونا، اعلام کرد، محدودیت‌های اعمال شده، روزانه ۸۰ میلیون یورو به شرکت‌های ایتالیایی لطمه می‌زند.

سازمان حمایت از مصرف کنندگان ایتالیایی با اشاره به سختگیری‌های جدید اعمال شده توسط دولت این کشور برای مقابله با همه گیری ویروس کرونا، اعلام کرد، شرکت‌های ایتالیایی به اصطلاح به پایان خط رسیده اند. محدودیت‌های جدید کرونایی، گردشگری را از میان برداشته و موجب کاهش شدید مصرف خانواده‌های ایتالیایی شده است. این دستورالعمل‌ها که به عنوان لایحه عید پاک سال ۲۰۲۱ میلادی در نظر گرفته شده است، موجب زیان ۸۰ میلیون یورویی روزانه در کاهش مصرف خانواده‌ها خواهد شد.

این سازمان در بیانیه‌ای اعلام کرد: این موضوع، ضربه جدیدی به شرکت ها، به ویژه شرکت‌های فعال در حوزه مشاغل تجاری و گردشگری که تاب توان آوردن ندارند، وارد می‌سازد.

این نهاد ایتالیایی، زیان مالی ناشی از اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی را که بخش‌های یاد شده طی چهار ماه ابتدایی امسال متوجه خواهند شد، ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون یورو پیش بینی کرده است. از این مبلغ، بیش از سه میلیارد یورو در بخش خرده فروشی و بیش از پنج میلیارد یورو در بخش گردشگری است که پس از لغو تعطیلات عید پاک، باید از شروع فصل بهار از سرگرفته می‌شد.
 
بدهی عمومی دولت ایتالیا افزایش یافت
بانک مرکزی ایتالیا از افزایش بدهی‌های عمومی دولت این کشور به بیش از دو هزار و ۶۰۳ میلیارد یورو خبر داد.

به گزارش پایگاه اینترنتی خبرگزاری ایتالیایی زبان آنسا، بانک مرکزی ایتالیا در تازه‌ترین گزارش خود درباره شرایط اقتصادی این کشور اعلام کرد، در ژانویه امسال و در مقایسه با پایان سال ۲۰۲۰، بدهی‌های عمومی دولت این کشور ۳۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون یورو افزایش یافت. بدین ترتیب، میزان بدهی‌های عمومی ایتالیا با ثبت رقم بی سابقه، به دو هزار و ۶۰۳ میلیارد و صد میلیون یورو افزایش یافته است؛ که در مقایسه با ژانویه سال ۲۰۲۰، ۱۶۰ میلیارد یورو افزایش یافته است.

کد خبر: ۷۹٬۸۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha