۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
 مالیات شرکت های بزرگ باید در استان ایلام پرداخت شود
استاندار ایلام:

مالیات شرکت های بزرگ باید در استان ایلام پرداخت شود

ایلام- استاندار ایلام با اشاره به اینکه مالیات شرکت های بزرگ باید در استان ایلام پرداخت شود، گفت: انون مالیات بر ارزش افزوده یک درصد درآمد صنایع آلاینده به استان باید پرداخت شود.

 به گزارش خبرنگار بازار، محمد نوذری عصر چهارشنبه در دیدار با رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، ضمن پیگیری خواسته ها و مطالبات مردمی در امور مالیاتی بر پرداخت مالیات شرکت های بزرگ در استان تاکید کرد و گفت: بر اساس قانون مالیات بر ارزش افزوده یک درصد درآمد صنایع آلاینده به استان باید پرداخت شود.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که گردش مالی و پرداخت مالیات شرکت‌های بزرگ در خارج از استان انجام می شود که این رویه باید اصلاح شود، افزود: به رغم فعالیت شرکت های مختلف و بزرگ در استان اما درآمدهای کلان آنها به استانهای دیگر واریز می شود که این امر موجب کاهش درآمد مالیاتی استان و همچنین ارزش افزوده مالیاتی می شود.

و در ادامه گفت: برای افزایش درآمد استان باید پرداخت مالیات و مالیات بر ارزش افزوده شرکت هایی که در استان کار می کنند در داخل همین استان واریز شود.

 نوذری در ادامه این دیدار در خصوص کمک به شهرداریهای استان برای پرداخت مطالبات و معوقات از محل اعتبارات ارزش افزوده و همچنین مساعدت و جبران بخشی از کسری اعتبارات مازاد بر درآمد بحث و گفتگو کرد و خواستار مساعدت امور مالیاتی کشور در این زمینه شد.

کد خبر: ۷۹٬۸۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha