۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷
اوج کار قالیشویی های همدان در روزهای پایانی سال
فیلم استان‌ها؛

اوج کار قالیشویی های همدان در روزهای پایانی سال

همدان- روزهای پایانی سال اوج کار مراکز شست‌وشوی فرش است اما همین امر سبب می‌شود بسیاری از شرکت‌های فصلی و غیرمتخصص تبلیغات گسترده‌ای انجام دهند و به فکر سودجویی باشند بنابراین باید هوشیار بود.

به گزارش بازار، امروزه قالیشویی از شیوه سنتی خارج شده و مثل قدیم که همه اعضای خانواده در حیاط خانه جمع  شده و فرش می‌شستند نیست بلکه قالیشویی‌های تمام اتوماتیک زحمت این کار سخت را از دوش خانواده‌ها برداشته‌اند و نه‌تنها کار شستن قالی‌ها را برعهده گرفته‌اند بلکه کارهای دیگری ازجمله ترمیم آسیب‌های فرش و رفوگری، ترمیم سوختگی‌ها، ریشه‌زنی، تعمیر بافت فرش و انواع تابلوفرش، لکه‌برداری و تمیزکردن آلودگی‌های فرش را هم انجام می‌دهند.

قالیشویی‌ها از مفیدترین و کاربردی‌ترین مراکز خدماتی هستند و شست‌وشوی فرش بدون کمک‌گرفتن از آنها برای بیشتر شهرنشین‌ها تقریبا غیرممکن است، اما از آنجا که فرش ایرانی کالایی بسیار باارزش است، باید در انتخاب قالیشویی دقت زیادی داشته باشیم.

جست‌وجو در اینترنت یا در صفحات آگهی روزنامه‌ها هردو می‌توانند ما را به قالیشویی‌ها برساند اما این روزها که درخواست شست‌وشوی فرش با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال بیشتر شده و همه خانواده‌ها می‌خواهند زودتر کارهای رفت‌وروب را تمام کنند، بهتر است عجولانه تصمیم نگیریم و مراقب قالیشویی‌های ارزان‌قیمت فصلی باشیم.

کد خبر: ۷۹٬۸۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha