۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰
کشف ۴۰ میلیون دستکش خارجی در پردیس/ محصولات مکشوفه به بازار عرضه می‌شود
رئیس تعزیرات حکومتی شرق تهران:

کشف ۴۰ میلیون دستکش خارجی در پردیس/ محصولات مکشوفه به بازار عرضه می‌شود

پردیس - رئیس تعزیرات حکومتی شرق تهران از کشف چهل میلیون دستکش خارجی در پردیس خبر داد و گفت: محصولات پزشکی مکشوفه به بازار عرضه می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، بهمن حسن بیگی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص جزئیات کشف انبار دستکش‌های خارجی در سیاه‌سنگ پردیس اظهار داشت: با توجه به گزارش هایی که از سوی سربازان گمنام و کارشناسان صنعت و معدن به ما رسید مبنی بر دپو تجهیزات تجهیزات پزشکی در شهرستان پردیس بر آن شدیم که گشت مشترک تعزیرات را در منطقه داشته باشیم.

وی گفت: در ابتدا با ورود کارشناسان صمت مشاهده شد انبوهی از دستکش‌های طبی و پزشکی در این انبار دپو شده و با توجه به نبود مدارک و مستندات ورود کالاهای خارجی ما را بر این داشت که برای بررسی بیشتر کالاهای این سه انبار، بررسی‌های کامل و جامعی داشته باشیم.

حسن بیگی افزود: ابتدا متصدی انبار اعلام کرده که ما نسبت به توزیع این دستکش‌ها در سطح کشور اقدام می‌کنیم اما با توجه به بررسی‌هایی که شد و حجم زیادی از دستکش‌های دپو شده که بیش از چند ده میلیون هستند و با توجه به دستکش‌هایی که در سطح کشور عرضه شده و طبق مدارکی که به ما عرضه شده حدوداً روزانه یکهزار کارتن بوده است و از لحاظ تعداد موجودی این انبار این عرضه قانونی نیست و کمبود این دستکش ها در سطح بازار سبب افزایش قیمت و سو استفاده بسیاری از دلال ها و رانت خواران را ایجاد کرده است.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان‌های شرق تهران عنوان داشت: این محصولات کشف شده همگی خارجی و تخصصی هستند و انبوهی از تجهیزات پزشکی خارجی که باید برای واردات مدارک گمرکی عرضه شود در این انبار وجود دارد.

وی گفت: این انبار تا زمانی که صاحب کالا مدارک مستدلی مبنی بر چگونگی ورود این کالاها ارائه کند پلمب می‌شود و بر آورد اولیه ما از این انبار بالای ۴۰ میلیون جفت دستکش است که با توجه به کمبود تجهیزات پزشکی هر چه سریع‌تر این محصولات وارد بازار و چرخه توزیع می شود.

کد خبر: ۷٬۹۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha