۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
مراکز گردشگری خراسان‌جنوبی در ایام نوروز با رعایت پروتکل‌ها ارائه خدمت دارند
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی:

مراکز گردشگری خراسان‌جنوبی در ایام نوروز با رعایت پروتکل‌ها ارائه خدمت دارند

بیرجند-رمضانی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی گفت:مراکز گردشگری خراسان جنوبی نوروز ۱۴۰۰ با رعایت پروتکل‌ها ارائه خدمت دارند.

حسن رمضانی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در ایام نوروز ۹۹ موزه‌ها و اماکن گردشگری خراسان‌جنوبی باز است و البته در این خدمت رسانی در راستای سلامت مردم الزاماتی باید مراعات شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: شهروندان بیرجندی و خراسان‌جنوبی با حفظ پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی می‌توانند از این مراکز بازدید داشته باشند.

رمضانی با بیان اینکه به واسطه شیوع کرونا و توصیه‌های کارشناسان مبنی بر کاهش سفر شاید طبق سال گذشته مسافران زیادی نداشته باشیم، یادآور شد: این مراکز برای بازدید شهروندان خراسان‌جنوبی و مسافران احتمالی باز است.

وی یادآور شد: در خراسان‌جنوبی اماکنی چون باغ اکبریه بیرجند، قنات بلده فردوس، بیابان لوت و روستای خراشاد ثبت جهانی شده است که نشان از ارزش والای آثار طبیعی و میراث فرهنگی خراسان‌جنوبی دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان جنوبی گفت: امیدواریم هر چند زودتر با کاهش شیوع ویروس کرونا در کشور مردم با خیال آسوده از مراکز گردشگری بازدید داشته باشند و با از بین رفتن شیوع این ویروس و افزایش مسافرت‌ها صنعت گردشگری نیز رونق دوباره‌ای یابد.

کد خبر: ۷۹٬۷۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha