۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
لزوم بررسی وضعیت توزیع عادلانه آرد دولتی
نماینده مردم اراک در مجلس عنوان کرد

لزوم بررسی وضعیت توزیع عادلانه آرد دولتی

آصفری، نماینده مردم اراک در مجلس، گفت: نشست بررسی علل نارضایتی برخی شهروندان در خصوص توزیع عادلانه آرد دولتی برگزار شد.

به گزارش بازار به نقل ازخانه ملت، محمد حسن آصفری  درباره  وضعیت  توزیع عادلانه آرد دولتی، گفت: نشست بررسی علل نارضایتی برخی شهروندان در خصوص توزیع عادلانه آرد دولتی برگزار شد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  در جریان نارضایتی برخی از شهروندان در حوزه های انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان از عدم توزیع متوازن آرد دولتی و پیرو بازدیدهای میدانی  به این شهرستان ها و روستاهای تابعه  خبر  داد  و جلسه ای با حضور نمایندگانی از دفتر ارتباطات مردمی آصفری بهمراه مدیر  اداره غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی پیرامون روند توزیع آرد یارانه ای در شهرستان های فوق الذکر و ۲۰۴ روستای تابعه برگزار شد.

وی ادامه داد: در این نشست مقرر شد اداره کل غله استان، نارضایتی برخی از شهروندان را در اسرع وقت بررسی نماید و نسبت به فرآیند تخصیص عادلانه سهمیه آرد دولتی به نانوایی های شهری و روستایی نظارت کامل اجرا گردد.

نماینده مردم اراک در  مجلس یادآورشد: شایان ذکر است، سالانه ۴۳۰ میلیارد تومان یارانه از طریق اختصاص به سهمیه آرد دولتی در استان مرکزی صرف می گردد که این مهم می طلبد نظارت ویژه ای در این حوزه انجام پذیرد تا تمامی مردم  استان مرکزی از توزیع عادلانه آرد دولتی و نان مرغوب بهره مند شوند.

کد خبر: ۷۹٬۶۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha