۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
سهمیه نفت سفید مناطق زلزله‌زده قطور در کارت سرپرستان خانوار شارژ شد

سهمیه نفت سفید مناطق زلزله‌زده قطور در کارت سرپرستان خانوار شارژ شد

ارومیه- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: ۲۰۰ لیتر نفت سفید ویژه خانوارهای ساکن در یک کدپستی مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی در کارت بانکی سرپرستان خانوار شارژ شد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از ایسنا، احمد مجرد امروز در خصوص سوخت‌رسانی به مناطق زلزله‌زده قطور گفت: همزمان با وقوع زلزله در بخش قطور شهرستان خوی سهمیه نفت سفید برای خانوارهای یک و دو نفره به میزان ۲۰۰ لیتر و بیش از ۲ نفر به میزان ۴۰۰ لیتر از طریق فروشندگی های مستقر در آن بخش و از طریق ۱۲ دستگاه نفتکش توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه کلیه خانوارهای زلزله زده که در یک ملک و با یک کدپستی ساکن هستند از روز جاری می توانند سهمیه ویژه نفت سفید به میزان ۲۰۰ لیتر را دریافت کنند، تصریح کرد: با عنایت به برودت هوا و شرایط خاص حاکم در بخش قطور، مردم زلزله زده تحت هیچ شرایطی نباید مشکلی در ارتباط با دریافت سوخت داشته باشند.
 
مجرد با تاکید بر اینکه سوخت مورد نیاز گرمایشی (نفت سفید) نیز به میزان کافی قبل از فرارسیدن فصل سرما به نقاط سخت گذر شهرستان خوی ارسال و ذخیره‌سازی شده است، یادآور شد: میزان ذخیره سازی سوخت زمستانی در انبارهای نفت منطقه در وضعیت مطلوبی قرار دارد و مشکلی در تامین سوخت مورد نیاز مردم وجود ندارد.

کد خبر: ۷٬۹۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha