۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
سرمایه صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی سمنان ۱۳۰درصد افزایش یافت
رئیس هیئت مدیره و نماینده دولت در صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی:

سرمایه صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی سمنان ۱۳۰درصد افزایش یافت

سمنان- افرادی، رئیس هیئت مدیره و نماینده دولت در صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی از افزایش ۱۰۵ درصدی سرمایه این صندوق در اسفند ماه امسال خبر داد.

مجید افرادی در گفتگو با خبرنگار بازار، سرمایه این صندوق را  یک میلیارد ریال اعلام کرد و بیان داشت: این اعتبار به میزان دو میلیارد ۳۷۵ میلیون ریال افزایش یافت  همچنین با افزایش سرمایه در سال جاری مبلغ سه میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال به سرمایه صندوق افزوده شد.

وی ادامه داد: از این مبلغ پنج میلیارد ریال با همکاری و مساعدت شرکت صندوق مادر تخصصی برای افزایش سرمایه به سهم دولت تخصیص داده شده و مبلغ پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط بخش خصوصی تامین شده است‌.

 رئیس هیات مدیره و نماینده دولت در صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی با بیان اینکه صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان سمنان  در سال ۹۶ با ۱۵ تشکل شکل و شروع بکار کرد، اظهار داشت: این تشکل در اسفند ماه امسال به ۳۲ تشکل رسیده است.

افرادی توانمند سازی تشکل ها و جوامع محلی و استفاده از ظرفیت‌های صندوق‌های حمایت از توسعه منابع طبیعی را از اقدامات مناسب و ضروری و از اولویت‌های دولت برشمرد و گفت: راهکار مناسب برای توسعه پایدار مراتع و اشتغال برای بهره برداران شامل توانمندسازی جوامع محلی و بهره‌برداران، شناسایی و به‌کارگیری دانش بومی بهره‌بردار، کمک‌ها و حمایت صندوق‌های منابع طبیعی در حفاظت، احیا، توسعه و بهره‌برداری اصولی از منابع طبیعی و سرمایه‌گذاری در صندوق‌های حمایت از توسعه منابع طبیعی است.

کد خبر: ۷۹٬۵۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha