۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵
۶۰۰ تن میوه عیدانه در گیلان توزیع می شود
رئیس سازمان صمت گیلان خبر داد؛

۶۰۰ تن میوه عیدانه در گیلان توزیع می شود

رشت- رئیس سازمان صمت گیلان از آغاز توزیع میوه های عیدانه در استان خبر داد و گفت: ۶۰۰ تن سیب وپرتقال در استان عرضه می شود.

به گزارش بازار به نقل از سازمان صمت گیلان، فرهاد دلق پوش از زمان آغاز توزیع میوه تنظیم بازار عیدانه در گیلان خبر داد و گفت: همزمان با ایام پایان سال جاری سیب و پرتقال در نقاط مختلف استان با هدف کاهش التهاب نوروزی و تعدیل قیمت‌های بازار در سراسر گیلان از دیروز آغاز شد.

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان توزیع میوه درجایگاه های در نظر گرفته شده، اظهار داشت: امسال با توجه به شرایط کرونایی به میزان ۳۰۰ تن سیب و ۳۰۰ تن پرتقال عمدتاً در مناطق کم برخوردار گیلان عرضه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه توزیع اغلب کالاهای اساسی از جمله شکر، روغن و مرغ بیشتر از سایر استان ها در گیلان هم اکنون در حال توزیع است و با همکاری سایر نهادهای مرتبط در ایام نوروز استمرار خواهد داشت، افزود: شهروندان ارجمند می توانند از طریق تلفن ۱۲۴ با تیم بازرسی و نظارت این سازمان و ۱۳۵ اداره کل تعزیرات با نظارت همگانی به بازرسان در جهت نظارت و آرامش بازار کمک کنند.

دلق پوش نرخ عرضه اقلام فوق را ۲۰درصد کمتر از قیمت بازار و با کیفیت مطلوب اعلام کرد و گفت: این اقلام با نظارت بازرسان سازمان صمت، اتاق اصناف و همکاری تعاون روستایی جهاد کشاورزی و شهرداری ها با قیمت مصوب کارگروه تنظیم بازار عرضه خواهد شد و در شهرستان رشت بیش از ۸ جایگاه(چادر) و سه فروشگاه؛ مسکن مهر رشت، هایپر مرکزی احمدی و فروشگاه رفاه رشت با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت موازین بهداشتی به نحو شایسته انجام خواهد شد.

کد خبر: ۷۹٬۵۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha