۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
عرضه مرغ منجمد تا پایان ماه رمضان ادامه دارد| وزارت صمت متولی عرضه مرغ در کشتارگاه‌ها
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس:

عرضه مرغ منجمد تا پایان ماه رمضان ادامه دارد| وزارت صمت متولی عرضه مرغ در کشتارگاه‌ها

ساداتی‌ نژاد، رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس با بیان اینکه وزارت صمت متولی عرضه مرغ در کشتارگاه‌ها می‌شود، گفت: عرضه مرغ منجمد تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدجواد ساداتی‌نژاد، در تشریح نشست ویژه کمیسیون‌های تخصصی مجلس برای ساماندهی بازار، گفت: نشست سه کمیسیون کشاورزی، اقتصادی و صنایع مجلس شورای اسلامی با وزرای صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی با دستور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد تحویل مرغ تنها در کشتارگاه‌ها و با نظارت وزارت صمت صورت بگیرد و این امر تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته باشد.

این نماینده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عرضه مستقیم مرغ در استان‌ها با مدیریت اصناف و استانداران تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه پیدا می‌کند، اضافه کرد: از طرفی تصمیم‌گیری‌ها تنها در ستاد تنظیم بازار تهران انجام می‌شود و ستاد تنظیم بازار استان‌ها نمی‌توانند تصمیمی مغایر با تصمیم اصلی اتخاذ کنند. همچنین عرضه مرغ منجمد نیز تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه پیدا خواهد کرد.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: در خصوص واردات ۵۰ هزار تن مرغ نیز باید این مقدار با کمک تولید کنندگان داخلی تامین شود و با ضمانت وزارت جهاد کشاورزی و با استفاده از ظرفیت اتحادیه ها و تشکل های خصوصی به خصوص بسیج اصناف برای توزیع مرغ تا پایان ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی شود و نظارت هم با جدیت توسط تعزیزات صورت بگیرد.

کد خبر: ۷۹٬۴۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha