۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
۹۶ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی به مدار تولید برگشتند
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی:

۹۶ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی به مدار تولید برگشتند

تبریز- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان‌شرقی از رشد ۱۸ درصدی سرمایه گذاری در بخش صنعت و تولید استان در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: امسال بیش از ۹۶ واحد تولیدی راکد در شهرک‌های صنعتی استان به مدار تولید بازگشته اند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی، سید مرتضی نیرومند در جلسه ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در بستان آباد اعلام کرد: در حال حاضر ۸۷ درصد واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی استان فعال و ۱۳ درصد واحدهای تولیدی راکد یا تعطیل هستند.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد و حمایت از شهرک های خصوصی در دستور کار دولت است به طوریکه در حال حاضر ۲۳ شهرک صنعتی خصوصی در استان با اشتغالزایی برای بیش از ۱۲ هزار نفر فعالیت می کنند.

رییس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی هم با اشاره به نقش تصمیمات و مصوبات ستاداجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی استان در رونق تولید گفت: در طول یکسال گذشته بیش از ۸۴ مورد از موانع سرمایه گذاری و تولید در استان با تصمیمات ستاد و حمایت های دستگاه قضایی حل شده است.

موسی خلیل اللهی اعلام کرد: دستگاه قضایی با قاطعیت از کسب و کارهای سالم و فعالیت های مولد اقتصادی حمایت می کند.

وی خلاء برخی قوانین و مقررات و نقص در اجرای آنها را عامل اصلی مشکلات برخی صنایع و واحدهای تولیدی دانست و گفت: در بسیاری از موارد اختلاف دولت و بخش خصوصی علاوه براینکه دولت یک طرف قضیه است ، به عنوان داور و تصمیم گیرنده در دعاوی نیز عمل می کند که باید این گونه موارد اصلاح شود.

رییس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی امروز با حضور در شهرک صنعتی عالی نسب از واحدهای تولیدی احیا شده در نتیجه مصوبات و تصمیمات ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی استان بازدید کرد.

وی در بدو ورود به شهرک صنعتی از واحد تولید بوردهای الکترونیکی و تلویزیونهای ال ای دی بازدید کرد.

این واحد تولیدی پس از حل مشکلات واگذاری و معارض زمین ، با سرمایه گذاری بیش از یکهزار میلیارد ریال برای بیش از ۶۰۰ نفر شغل ایجاد کرده است.

خلیل اللهی سپس یک واحد تولیدی کیسه و گونی را افتتاح کرد.

این واحد تولیدی در زمینی به مساحت یکهزار و ۳۰۰ متر مربع احداث شده و برای بیش از ۱۳۰ نفر شغل ایجاد کرده و سالانه بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ تن انواع کیسه های پلاستیکی در سایزهای مختلف تولید می کند.

کد خبر: ۷۹٬۳۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha