۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
افزایش ۲۰ درصدی بلیط اتوبوس جبران سفرهای یکسر خالی است
مدیرعامل شرکت اتحادیه تعاونی‌های مسافربری:

افزایش ۲۰ درصدی بلیط اتوبوس جبران سفرهای یکسر خالی است

عامری، مدیرعامل شرکت اتحادیه تعاونی‌های مسافربری افزایش ۲۰ درصدی قیمت‌ها را جبران کننده تردد اتوبوس‌های یک سر خالی در شرایط کرونایی عنوان کرد.

به گزارش بازار، احمدرضا عامری در خصوص اما و اگرهای افزایش قیمت بلیط اتوبوس بین شهری گفت: نمی دانم این سر و صداها از کجا به پا شده و گویی در کشوری زندگی می کنیم که هیچ تورمی وجود ندارد.

وی افزود: ۵۰ درصد ظرفیت ما بدلیل کرونا کاهش یافته و یک ردیف از صندلی های اتوبوس فقط در کنار پنجره به فروش می رسد.

عامری با اشاره به قیمت ۵ میلیاردی اتوبوس ها و لاستیک های ۳۰ میلیون تومانی، گفت: در شرایطی که ظرفیت تا ۵۰ درصد کاهش یافته و مسافر کم است، مسئله یک سر خالی هم وجود دارد و افزایش ۲۰ درصدی بلیط اتوبوس سر و صدا به پا کرده است.

وی ادامه داد: این افزایش قیمت، در مقایسه با سایر کالاهای اساسی تثبیت شده ترین است.

عامری به رادیو گفت‌وگو، گفت: دولت باید در جایی ورود کند که سوبسید می دهد و کنترل نیز بر نرخ داشته باشد ولی اتوبوس رانی تنها جایی است که دولت هیچ حمایتی نمی کند و بر نرخ ها کنترل هم می کند.

مدیرعامل شرکت اتحادیه تعاونی های مسافربری ادامه داد: آقای رئیس جمهور و معاونان در کلام به کارهای انجام شده اشاره دارند ولی مردم قادر به خرید اقلام مورد نیاز خود نیستند.

عامری اضافه کرد: ما عملا در خدمت هم میهمان هستیم و مردم با مراجعه به سایت می توانند با قیمت تثبیت شده، بلیط اتوبوس تهیه نمایند.

وی با اشاره ضمنی به افزایش ۲۰درصدی بلیط اتوبوس، نسبت به خبر اعلام افزایش، بطور قطع پاسخ نداد و افزود: اتوبوس های ما یک سر خالی می روند و افزایش قیمت، جبران این هزینه است.

عامری ادامه داد: ما تبلیغی روی فروش بلیط نداریم و برنامه ریزی بر اساس طرح قبلی است.

وی با اشاره به شهرهای ممنوع التردد، گفت: ما باید خیال مان از اجازه ی سفر راحت باید و در چنین شهرهایی در خدمت هم میهنان هستیم.

کد خبر: ۷۹٬۳۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha