۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
صدور مجوز ترخیص محصولات بهداشتی به منطقه آزاد ارس
مدیر غذا و داروی سازمان منطقه آزاد ارس خبر داد:

صدور مجوز ترخیص محصولات بهداشتی به منطقه آزاد ارس

تبریز- غفاری مدیر غذا و داروی سازمان منطقه آزاد ارس از صدور مجوز ترخیص و مصرف محصولات شست شو و ضدعفونی کننده دست و سطوح جهت عرضه در منطقه آزاد ارس خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد ارس، مهدی غفاری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: با تاکید مدیر عامل سازمان در خصوص ضرورت تسریع اقدامات و تشریفات اداری جهت تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز شهروندان برای مقابله با اپیدمی ویروس کووید ۱۹ (ویروس کرونا) و ایجاد امنیت و آسایش روانی و سلامتی در شهروندان، اقدامات لازم در این زمینه از طریق واردات و همچنین صدور مجوز تولید برای واحدهای تولید فراورده های سلامت محور مستقر در منطقه انجام گرفته و به طور مستمر ادامه دارد.

وی گفت: در حال حاضر با همکاری و هماهنگی مدیریت‌های غذا و دارو، مدیریت بازرگانی و مدیریت توسعه تجارت سازمان، اولین محموله وارداتی محصولات شست شو و ضدعفونی کننده دست و سطوح به میزان ۵۰ تن ترخیص و از امروز با رصد و نظارت کارشناسان دستگاه‌های اجرایی به قیمت مصوب در چند نقطه اصلی منطقه عرضه و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

غفاری افزود: در زمینه تولید نیز برای سه واحد تولید محصولات آرایشی و بهداشتی مستقر در منطقه آزاد ارس جهت تولید فرآورده‌های شست شو و ضدعفونی کننده پروانه ساخت موقت سازمان غذا و دارو صادر شده و به زودی در خصوص نحوه تولید و عرضه محصولات فوق در سطح منطقه و سرزمین اصلی اطلاع رسانی خواهد شد.  

وی ضمن تاکید بر ضرورت حفظ آرامش شهروندان، گفت: در شرایط حاضر تدابیر لازم جهت تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز شهروندان و حتی نواحی همجوار با کمک وارد کنندگان و تولید کنندگان انجام شده و این فرایند به صورت مستمر ادامه خواهد یافت.

کد خبر: ۷٬۹۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha