۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸
صادرات ۶۱۹ هزار تن کالا از مازندران به ۳۳ کشور جهان
ناظر گمرکات مازندران خبر داد

صادرات ۶۱۹ هزار تن کالا از مازندران به ۳۳ کشور جهان

نوشهر- یوسفی منش، ناظر گمرکات مازندران میزان صادرات کالاها از استان را ۶۱۹ هزار تن اعلام کرد و گفت: این کالاها به بیش از ۳۳ کشور جهان ارسال شده است.

علی یوسفی منش در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به حجم سه میلیون تنی تجارت خارجی سال جاری از گمرکات استان،ارزش تجارت خارجی را طی سال جاری ۹۵۴ میلیون دلار بیان کرد و گفت: درآمد گمرکات استان با احتساب ضمانتامه ها بیش از دو هزار و ۶۸۴ میلیارد ریال بوده است.

وی میزان صادرات کالا از گمرمات استان را بیش از ۶۱۹ هزار تن به ارزش بیش از ۱۶۰ میلیون دلار بیان کرد و گفت: کالاهای صادراتی استان به ۳۳ کشور جهان صادر شده است.

وی عراق، روسیه، افغانستان، امارات، ترکمنستان، هند و غیره را از جمله مقاصد صادراتی اعلام کرد و گفت: به ۳۳ کشور جهان کالاهایی نظیر فرآورده های لبنی، بستنی، سیمان، مواد پلاستیکی، کیوی وغیره صادر شده است.

یوسفی منش حجم واردات را در سال جاری بیش از دو میلیون و ۴۱۱ هزار تن به ارزش ۷۹۳ میلیون دلار بیان کرد و گفت: کالاهایی نظیر ذرت دامی، جو دامی، چربی ها، روغن حیوانی وغیره از ۲۸ کشور جهان از جمله روسیه، امارات متحده عربی، ترکیه، آلمان و غیره وارده شده است.

کد خبر: ۷۹٬۲۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha