۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
۴۸۴ میلیارد تومان برای توسعه راه های ایلام هزینه شد
معاون استاندار ایلام:

۴۸۴ میلیارد تومان برای توسعه راه های ایلام هزینه شد

ایلام- معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: ۴۸۴ میلیارد تومان در سال جاری برای توسعه راه های مواصلاتی و ارتقای ایمنی جاده های استان هزینه شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، احمد کرمی اظهار کرد: با توجه به اینکه ۹۵ درصد ترددهای صورت گرفته از استان به دلیل نبود مسیرهای دریایی و ریلی از طریق زمینی انجام می شود، همین موضوع اهمیت ایمنی راه ها را دو چندان می کند.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: امسال ۴۸۴ میلیارد تومان برای توسعه راه های استان و همچنین پروژه های مرتبط با راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام در نظر گرفته شد که بخش قابل توجه ای از آن تخصیص یافته است.

کرمی یادآور شد: آزادراه بیستون - کرمانشاه - حمیل از سمت استان کرمانشاه آغاز شده و انتظار داریم در قطعه حمیل - ایلام - مهران نیز با تخصیص اعتبار بیشتر شاهد سرعت بخشی در اجرای پروژه باشیم.

وی از وجود ۶۵ نقطه حادثه ساز در مسیرهای مواصلاتی استان خبر داد و بر لزوم حذف این نقاط برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی تاکید کرد.

معاون استاندار ایلام اتصال استان به شبکه ریلی را از مهم ترین پروژه های عمرانی ایلام برشمرد و گفت: امسال ۹۰ میلیارد ریال برای این پروژه در نظر گرفته شد و در بودجه ۱۴۰۰ نیز ۷۰۰ میلیارد ریال دیگر برای ادامه اجرای آن تخصیص یافته و از محل توازن نیز بین یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار میلیارد ریال به پروژه اتصال راه آهن ایلام از طریق استان کرمانشاه اختصاص یافته است.

کد خبر: ۷۹٬۲۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha