۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
ممنوعیت افزایش قیمت بلیط هواپیما و قطار در نوروز| مردم تخلفات را اطلاع دهند
عضو کمیسیون عمران در مجلس مطرح کرد

ممنوعیت افزایش قیمت بلیط هواپیما و قطار در نوروز| مردم تخلفات را اطلاع دهند

شریعتی، عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجوز افزایش نرخ بلیت هواپیما تا پس از تعطیلات نوروزی نباید صادر شود، گفت: مردم اگر شاهد افزایش نرخ بلیط هواپیما و قطار در تعطیلات نوروزی بودند حتما به کمیسیون عمران مجلس اطلاع دهند، نمایندگان موضوعات مربوطه را مورد پیگیری قرار داده و با متخلفین برخورد خواهند کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، غلام رضا شریعتی اندراتی، با اشاره به احتمال افزایش نرخ بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس در آستانه عید نوروز، گفت: با توجه به اعلام مسئولان در ایام سال نو، هیچ افزایش قیمتی در بلیط هواپیما و قطار نخواهند داشت.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روزهای اخیر هم مقام معظم رهبری در خصوص جلوگیری از افزایش قیمت ها به ویژه در حوزه کالاهای اساسی تاکید داشتند، ادامه داد:  هم اکنون شرایط به گونه‌ای نیست که امکان تغییرات قیمتی وجود داشته باشد؛ بنابر این به هیچ عنوان مجوز افزایش نرخ بلیت هواپیما تا پس از تعطیلات نوروزی نباید صادر شود.

عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مجلس به ویژه کمیسیون اقتصادی با جدیت به موضوع افزایش قیمت‌ها  ورود کرده و جلسات مختلفی با مسئولان وزارتخانه‌ها برگزار کردند تا افزایش‌ قیمت‌ها کنترل شده و در شب‌های قبل عید شاهد تغییرات قیمتی نباشیم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم اگر شاهد افزایش نرخ بلیط هواپیما و قطار  در تعطیلات نوروزی بودند حتما به کمیسیون عمران مجلس اطلاع دهند، نمایندگان موضوعات مربوطه را مورد پیگیری قرار داده و  با متخلفین بخورد خواهد کرد.

کد خبر: ۷۹٬۲۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha