۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
عدم افزایش قیمت محصولات بهداشتی و سلولزی در قم
رئیس اتحادیه بنکداران و عمده فروشان مواد غذایی قم خبر داد؛

عدم افزایش قیمت محصولات بهداشتی و سلولزی در قم

قم - رئیس اتحادیه بنکداران و عمده فروشان مواد غذایی قم از تشدید نظارت‌ها بر بازار در قم خبر داد و گفت: تاکنون هیچ افزایش قیمتی در توزیع محصولات بهداشتی و سلولزی و نیز مواد غذایی نداشته‌ایم.

سید ابراهیم صحفی در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به آخرین وضعیت تأمین اقلام مورد نیاز شهروندان، اظهار داشت: از زمان شیوع بیماری کرونا میزان خرید توسط شهروندان بیشتر شده است چرا که الان مردم برای تردد کمتر در سطح شهر به خرید عمده روی آورده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در تأمین اقلام غذایی، بهداشتی و سلولزی کمبودی نداریم، افزود: با تدابیر صورت گرفته این اطمینان خاطر را به شهروندان می‌دهیم که در تأمین مواد غذایی و بهداشتی اعم از شوینده‌ها و محصولات سلولزی برای شب عید کمبودی نداریم.

رئیس اتحادیه بنکداران و عمده فروشان مواد غذایی قم با تأکید بر اینکه به همه واحدهای صنفی برای رعایت مسائل بهداشتی توصیه شده است، ادامه داد: علاوه بر نظارت‌های اتاق اصناف و سازمان صمت، اتحادیه بنکداران نیز اقدام به انجام بازرسی‌های تخصصی کرده تا شهروندان مشکلی در تأمین مایحتاج خود نداشته باشند.

صحفی در پاسخ به این سؤال که آیا افزایش قیمتی در توزیع اقلام این اتحادیه صورت گرفته است، گفت: تا پیش از این کارخانه‌ها تخفیف‌هایی برای عمده فروشان در نظر می‌گرفتند که با حذف این تخفیف‌ها شاهد افزایش قیمت کمتر از ۱۰ درصدی هستیم اما این قیمت‌ها برای خریدار نیست و تنها بر حاشیه سود فروشندگان تأثیر گذاشته است.

کد خبر: ۷٬۹۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha