۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
انباشته شدن ۵۰۰ هزار تن پیاز در انبارها به دلیل مشکل صنایع بسته بندی
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد

انباشته شدن ۵۰۰ هزار تن پیاز در انبارها به دلیل مشکل صنایع بسته بندی

بناب- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث صادرات پیاز تلاش‌های زیادی صورت گرفت ولی عمده مشکلی که بارها به آن اشاره شده است، مشکل بسته‌بندی محصول است و باعث شده هم اکنون ۵۰۰ هزار تن پیاز در انبارها انباشته شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم بناب در مجلس، حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی در مراسم تجلیل از صادرکنندگان برتر شهرستان بناب که با حضور رئیس سازمان صمت آذربایجان‌شرقی، جمعی از مسوولان و مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی برگزار شد با تأکید بر ضرورت تعامل و همکاری صنعت با دانشگاه، اظهار کرد: تا زمانی که صنعت با دانشگاه ارتباط خود را مستمر نکنند، اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته بی‌فایده بوده و مشکلات همچنان پابرجا خواهد ماند.

وی با بیان اینکه در شهرستان بناب ظرفیت برای ارتقای تولید و صادرات بیشتر است؛ افزود: گاهاً برخی از تولیدات ما بدون بسته‌بندی و به‌صورت فله‌ای و سنتی صادر می‌شوند که این به ضرر صنعت و توسعه شهری خواهد بود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از راه‌اندازی اتاق بازرگانی در آینده نزدیک در شهرستان بناب خبر داد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته برای حل مشکلات و بهبود صادرات به‌زودی اتاق بازرگانی در این شهرستان استقرار خواهد یافت.

باقری‌بنابی ضمن تأکید بر حمایت مجلس شورای اسلامی از بخش خصوصی بیان داشت: همیشه از بخش خصوصی حمایت کردیم و در آینده نیز حمایت خواهیم کرد ولی در بخش صادرات این صادرکننده است که باید به کیفیت محصولات صادراتی خود دقت بیشتری داشته باشد تا کالا بعد از صادرات برگشت نخورد.

وی، بسته‌بندی محصولات صادراتی را از مشکلات صادرکنندگان این شهرستان عنوان کرد و افزود: در بحث صادرات پیاز تلاش‌های زیادی صورت گرفت ولی عمده مشکلی که بارها به آن اشاره شده است، مشکل بسته‌بندی محصول است و باعث شده هم اکنون ۵۰۰ هزار تن پیاز در انبارها انباشته شود.

کد خبر: ۷۹٬۱۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha