۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
 ۷۰ درصد مردم از میادین میوه و تره بار خرید می کنند
دبیر ستاد تنظیم بازار اعلام کرد

۷۰ درصد مردم از میادین میوه و تره بار خرید می کنند

قبادی، دبیر ستاد تنظیم بازار و معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت گفت: برای تامین بازار شب عید حدود ۴۰ هزار تن میوه ذخیره سازی شده و استانداران و کارگروه های تنظیم بازار استانی هر مقدار که درخواست داشته باشند ارسال و توزیع می شود.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، عباس قبادی افزود: سیب و پرتقال بیشترین مصرف را در بین میوه ها بخصوص برای شب عید دارند و بر اساس اعلام نیاز استان‌ها از طریق باغداران و اتحادیه های مربوطه این اقلام را ذخیره سازی کردیم که بخشی از آن را در میادین میوه و تره بار با قیمت مناسب عرضه می کنیم.

وی اضافه کرد: در ۲۶۰ نقطه از میادین میوه و تره بار که ظرف چند روز آینده به ۲۷۰ نقطه نیز خواهد رسید، میوه با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می گردد که توزیع میوه در حال تداوم است.

دبیر ستاد تنظیم بازار تصریح کرد: ۷۰ درصد مردم تهران از میادین میوه و تره بار خرید می کنند که قیمت ها ۳۵ تا ۴۰ درصد در این میادین، پایین تر از قیمت در جاهای دیگر است.

تشکیل ۱۵ هزار و ۴۵۰ پرونده تخلف صنفی در ۲ ماه گذشته
قبادی گفت: در دو ماه گذشته ۱۵ هزار و ۴۵۰ پرونده تخلف به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان تشکیل و به تعزیرات ارسال شده است.

معاون امور بازرگانی داخلی وزارت صمت بیان کرد: هم اکنون بهترین پرتقال در میادین میوه و تره بار تهران ۱۱ هزار و ۸۰۰ و سیب ۸ هزار و ۹۰۰ تومان عرضه می‌شود.

قبادی تصریح کرد: به مدیران استانی تامین کننده مرغ تهران دستور داده شد نسبت به تامین مرغ مورد نیاز اقدام کنند. توزیع مرغ منجمد در سطح شهر تهران را نیز در دستور کار داریم.

کد خبر: ۷۹٬۱۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha