۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
سامانه جامع انبارداران به حاشیه امنی برای محتکران تبدیل شده است
رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات:

سامانه جامع انبارداران به حاشیه امنی برای محتکران تبدیل شده است

مدیحی، رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات گفت: سامانه جامع انبارداران حاشیه امنی برای احتکار کنندگان است و نظارت تنها تا زمان توزیع برای کالاها صورت می‌گیرد.

به گزارش بازار، ناصر مدیحی رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی دلال را واسطه‌ای تعریف کرد که با رانت مایحتاج عمومی مردم و اطلاعاتی که دارد به احتکار، انبار کردن وتغییر قیمت‌ها دست می‌زند و تصریح کرد: در فروشگاه‌های زنجیره‌ای با عوام فریبی شاهد تخلفات بسیاری هستیم و متأسفانه بالاترین مقام یک سازمان با نامه‌ای، حضور بازرسان اتاق اصناف، صنعت و معدن را به این فروشگاه‌ها لغو می‌کند که این حاشیه امنی برای فروشگاه‌ها می‌باشد.

وی افزود: سامانه جامع انبارداران حاشیه امنی برای احتکار کنندگان است و نظارت تنها تا زمان توزیع برای کالاها صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به سود ۲۰۰ درصدی برخی میوه فروشان سطح شهر، اظهار کرد: هزینه کالاهای گران قیمت مغازه‌های استیجاری از جیب مردم پرداخت می‌شود و با وجود واریز ۱ میلیارد تومان جریمه ناشی از پرونده‌های گرانی مرغ و تخم مرغ به حساب دولت، تأثیری در زندگی مردم مشاهده نمی‌کنیم.

رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی از زیر سؤال رفتن نظام توزیع توسط مافیا خبر داد و گفت: تاوان سوء مدیریت‌ها را مردم می‌دهند و باید از اساتید دانشگاه و دانشجوهای خبره اقتصادی در این زمینه کمک بگیریم.

مدیحی با دعوت از مسئولان به کف خیابان و مشاهده مشکلات مردم از نزدیک بیان کرد: کاری کردیم که مردم بعد از این همه سال به جان هم افتادند و تا زمانی که واسطه‌ها از خلأ قوانین استفاده کنند نظام جامعی برای نظارت وجود ندارد.

وی در پایان رشد درآمد مالیاتی در شرایط کرونا را از جیب مردم دانسته و با معرفی ایران به عنوان پنجمین کشور جهان از نظر منابع یادآور شد: اگر مردم اطلاعاتی در مورد دلالان و انبارها دارند با تلفن ۱۳۵ تماس بگیرند.

کد خبر: ۷۹٬۱۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha