۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
تأمین کالاهای اساسی آذربایجان شرقی بدون هیچگونه محدودیت و کمبود
جانشین رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی خبر داد:

تأمین کالاهای اساسی آذربایجان شرقی بدون هیچگونه محدودیت و کمبود

تبریز- راستی جانشین رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی گفت: تأمین کالاهای اساسی استان بدون هیچگونه محدودیت و کمبود ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی سازمان صمت استان، غلامعلی راستی در بازدید از مراکز پخش، عمده و خرده فروشی و فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر تبریز با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده از سوی سازمان صمت استان در خصوص تأمین کالاهای اساسی اظهار داشت: مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان استان و شهرستان تبریز اعم از برنج، روغن، قند و شکر، چای و ...در انبارهای مراکز پخش عمده و خرده به وفور موجود است.

جانشین رئیس سازمان صمت استان با تأکید بر اینکه مردم به هجمه های فضای مجازی در القای وجود کمبود کالاهای اساسی در سطح شهر توجه نکرده و هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

وی در ادامه از رصد و پایش مستمر اطلاعات ثبت شده موجودی انبارها در سامانه جامع انبارها، خبر داد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز در ادامه از حضور مستمر ۱۷۰ بازرس سازمان در سطح استان و شهرستان خبر داد و افزود: گروه های بازرسی به صورت مجزا و همچنین در قالب گشت های مشترک با اتحادیه ها اقدامات نظارتی را برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان دنبال می کنند و با متخلفان بر اساس قانون نظام صنفی برخورد های لازم انجام خواهد گرفت.

رضازاده با اشاره به آغاز طرح نظارتی ویژه ایام نوروز ۹۹ از پنج اسفند ماه تا ۱۵ فروردین سال آتی، گفت: سازمان صمت استان، نظارت و بازرسی از شرکت های پخش، مراکز عمده و خرده فروشی و فروشگاه های زنجیره ای را دردستورکار قرار داده است.

کد خبر: ۷٬۹۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha