۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
جذب ۱۲۹میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ناشی از سیل در استان مرکزی
رئیس اداره مدیریت بحران سازمان جهادکشاورزی مرکزی خبر داد؛

جذب ۱۲۹میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ناشی از سیل در استان مرکزی

اراک - رئیس اداره مدیریت بحران سازمان جهادکشاورزی مرکزی از جذب ۱۲۹میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ناشی از سیل فروردین ۹۸ در استان خبر داد.

سیدرضا آل‌طاها،در گفتگو با خبرنگار بازار، در خصوص میزان جذب تسهیلات قرض الحسنه ناشی از سیل فروردین ۹۸ در استان مرکزی اظهار داشت: ۱۲۹میلیارد ریال بالغ بر یکهزار و ۶۵۱ پرونده در این زمینه به هفت بانک عامل جهت اخذ تسهیلات معرفی شده است.

وی  از جذب ۶۰ درصدی تسهیلات تا ۱۲ اسفندماه سال جاری خبر داد و بیان کرد: تا به امروز ۹۵۴ پرونده تسهیلات به بانک های عامل معرفی و مبلغی بالغ بر ۷۸ میلیارد ریال جذب شده است.

رئیس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی ادامه داد: نحوه پرداخت وام به افراد به دو صورت کمک بلاعوض و معرفی به بانک های عامل بوده است.

آل طاها تعداد پرونده های که تا به امروز مشمول دریافت کمک بلاعوض شده اند را هزار و ۷۰۲ پرونده با مبلغی بالغ بر ۶۸ میلیارد ریال اعلام کرد.

وی تعداد کل مشمولان کمک های بلاعوض را نیز یکهزار و ۷۱۴ مورد، با مبلغ ۶۹ میلیارد ریال دانست و تصریح کرد: تا پایان سال جاری همه مشمولان کمک های بلاعوض را دریافت می کنند.

کد خبر: ۷٬۹۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha