۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶
دولت دوازدهم در مدیریت جنگ اقتصادی کاری کرده کارستان!
وزیر نیرو عنوان کرد

دولت دوازدهم در مدیریت جنگ اقتصادی کاری کرده کارستان!

اردکانیان، وزیر نیرو در جمع معاونان پارلمانی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی بر نقش دولت برای اصلاح و ابداع سازوکارها در جهت ارتقای خدمت به مردم تاکید کرد.

به‌گزارش بازار به نقل از وزارت نیرو، رضا اردکانیان در جلسه شورای معاونان امور مجلس وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی که با حضور حسینعلی امیری معاون امور مجلس رئیس جمهور برگزار شد، با اشاره به عرصه وسیع فعالیت وزارت نیرو و خدماتی که با همه آحاد مردم سر و کار دارد، اظهار کرد: طبیعتاً وقتی اسم وزارت نیرو می‌آید همه ذهن‌ها متوجه فعالیت‌های ساخت و سازی نظیر احداث نیروگاه، تصفیه‌خانه، سد، شبکه، خطوط انتقال و غیره می‌شود. همه ما می‌دانیم که وقتی به وضعیت مطلوب حکمرانی برسیم همه این امور ساخت و سازی باید خارج از سازمان دولت انجام بگیرد. با این اقدامات به‌غیر از مواردی که قانون تعیین کرده بقیه باید توسط بخش‌های غیردولتی اداره شود.

وی اضافه کرد: کماکان در آن زمان هم نقش دولت نه برای ساخت و سازها بلکه برای ساز و کارها بسیار تاثیرگذار و مهم است.

اردکانیان تاکید کرد: با این اقدامات ساز و کاری سعی می‌کنیم در صنعت آب و برق، تولید و عرضه آب و برق را از حالت خدمت به کالا تبدیل کنیم، از سویی اهتمام ما باید اصلاح و ابداع ساز و کارها باشد.

به گفته وی، معاونت امور مجلس در هر سازمانی نقش و سهم بسزایی در هماهنگی و تسهیل امور دو قوه مجریه و قوه مقننه دارد و این نقش باید مورد توجه قرار گیرد.

وزیر نیرو با اشاره به عملکرد دولت دوازدهم در شرایط جنگ اقتصادی یادآور شد: اگر بخواهیم امروز گزارش دهیم باید بگوییم دولت دوازدهم در مدیریت جنگ اقتصادی طی این سال‌ها کاری کرده کارستان و اقدامات انجام شده در این شرایط سخت از افتخارات دولت است. باید برای ارزیابی این دولت زمان داده و از کانون بحران فاصله بگیریم.

وی ادامه داد: دنیا نیز نیازمند این فرصت و فاصله‌گیری است تا نقش و سهم مجموعه مردمان این سرزمین، دولت، مجلس و غیره را در گذر از این سال‌ها برای تحمل، پایداری و صبوری که ایران و ایرانیان نشان دادند، ارزیابی کند.

وی با تاکید بر نقش اساسی معاونت امور مجلس در هر سازمان و دستگاهی، تصریح کرد: یکی از نقش‌های اساسی معاونت امور مجلس در هر سازمانی، تنظیم نحوه ارتباط مجلس و دولت است که این نقش و مسئولیت از اهمیت بسزایی برخوردار است.

کد خبر: ۷۹٬۰۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha