۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
فقط ۲۰ درصد شالیزارهای گیلان بیمه هستند
مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان:

فقط ۲۰ درصد شالیزارهای گیلان بیمه هستند

رشت- مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به ناچیز بودن سطح بیمه کشاورزی در استان گفت: فقط ۲۰ درصد شالیزارهای استان برابر حوادث بیمه هستند.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، امیر مرادی بر لزوم حفظ آمادگی دستگاه های خدمات رسان تاکید کرد و با اشاره به بارش باران و برف و تشدید رانش در مناطق مسکونی ناحیه هایی از شهرستان‌های لنگرود، رودسر (کاکرود) و سیاهکل (دیلمان) به مدیران بنیاد مسکن، آب منطقه ای، راهداری و حمل نقل جاده ای تاکید کرد بسرعت اقدامات لازم برای جلوگیری از وارد آمدن خسارات بیشتر را انجام دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان در خصوص دستورالعمل ویژه برای اجباری شدن بیمه منازل مسکونی در سال ۱۴۰۰ گفت: همه دستگاه ها و ادارات باید نسبت به بیمه کردن تاسیسات و زیر ساخت های مهم خود اقدام کنند.

وی در خصوص بیمه محصولات کشاورزی با اشاره به فعالیت افزون بر ۱۹۰ هزار بهره بردار استان در بخش شالیکاری اظهار کرد: فقط ۲۰ درصد این کشاورزان برنج کار نسبت به بیمه محصولات خود اقدام کرده اند که رقم ناچیزیست و لازم است بتوانیم در بخش بیمه محصولات کشاورزی خصوصا برنج شاهد قدم های مثبتی برای حل مشکلات کشاورزان باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای گیلان نیز از استقرار ۶۰ پایگاه فعال به همراه ۳۵۲ نفر نیرو در مناطق مختلف استان خبر داد.

کد خبر: ۷۸٬۹۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha