۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
انتقاد از تغییر دائمی قیمت ها/ لزوم برخورد با رانت خواری
محسن رضایی در یزد مطرح کرد

انتقاد از تغییر دائمی قیمت ها/ لزوم برخورد با رانت خواری

یزد- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گرانی و معیشت را دو مشکل اصلی اقتصادی مردم دانست و گفت: لازم است تمهیداتی اندیشیده شود که در این شرایط سخت اقتصادی رانت‌خواران وبال گردن مردم نباشد.

به گزارش بازار، محسن رضایی در سفر به استان یزد و با حضور در برنامه زنده صبحگاهی شبکه تابان فراهم کردن زندگی مادی و معنوی را آرمان و هدف انقلاب دانست و گفت: حال که دشمنان کشور را محاصره اقتصادی کرده است، نباید در داخل، افراد نفوذی و رانت‌خوار وبال گردن مردم باشند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: قیمت‌ها به طور مداوم در حال تغییر است و لازم است در این شرایط سخت، افرادی که تمکن مالی دارند به مردم کمک کرده و نهضت مردم‌یاری را حفظ کنند؛ چراکه فشار سنگینی بر اقتصاد کشور و مردم وارد است.

وی همچنین در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اقتصاد، امنیت و انتقال بین نسلی را سه مشکل عمده دولت آینده دانست و اظهار کرد: لازم است دولت آینده در این خصوص توجه لازم و برنامه‌ریزی داشته باشد.

رضایی در جایی دیگر مهمترین مشکلات اقتصادی کشور را گرانی و مشکلات معیشتی دانست و ضمن اشاره به مشکلات متحمل شده از سوی نظام بانکی و بورس به مردم، تولید و اشتغال را دو هدف هزینه نقدینگی کشور نام برد.

کد خبر: ۷۸٬۹۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha