۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
 قیمت شیرینی‌های پرمصرف برای شب عید اعلام شد
توسط رئیس اتحادیه قنادی و شیرینی فروشی تهران؛

قیمت شیرینی‌های پرمصرف برای شب عید اعلام شد

بهره مند، رئیس اتحادیه قنادی و شیرینی فروشی تهران قیمت شیرینی‌های پرمصرف را اعلام کرد.

به گزارش بازار، علی بهره مند، رئیس اتحادیه قنادی و شیرینی فروشی تهران درمورد دلایل افزایش قیمت مواد اولیه شیرینی به ویژه روغن اظهارکرد: با وجود اینکه روغن و همه مواد به وفور در مملکت وجود دارد اما متأسفانه به درستی مدیریت نمی شود.

وی افزود: روغنی که در حال حاضر ۱۲۰ هزار تومان است را ما الان باید ۴۵۰ هزار تومان خریداری کنیم و شیرینی با قیمت کیلویی ۵۰ هزار تومان تولید کنیم.

رئیس اتحادیه قنادی و شیرینی فروشی تهران گفت: با وجود اینکه تعزیرات چندین بار با گرانفروشی و احتکار برخورد کرده اما باز هم این کار تکرار می شود و روغن به جای تولیدکنندگان شیرینی در اختیار دلالان قرار می گیرد.

بهره مند با تذکر این نکته که وظیفه ما نظارت نیست، گفت: ما فقط می توانیم به عنوان اتحادیه، بر واحدهای خودمان نظارت کنیم و این دستگاه های نظارتی هستند که باید بیشتر ورود کنند.

وی یادآور شد: ما با وزارت صمت و اتاق اصناف جلسه داشتیم و مسئولان هم به ما قول مساعد دادند و حواله ها را صادر کردند اما متاسفانه کارخانه ها به تعهدات خود عمل نمی کنند.

بهره مند افزود: با وجود اینکه ما حواله درخواست روغن داریم و کارخانه ها هم باید مواد را در اختیار ما قرار دهند اما می گویند که مایحتاج شب عید موجود نیست و این در حالیست که روغن در بیرون، تریلی تریلی با قیمت های بسیار بالا به فروش می رسد و همین موضوع مشکلاتی را برای همکاران ما ایجاد کرده است.

رئیس اتحادیه قنادی و شیرینی فروشی تهران با تأکید بر لزوم افزایش نظارت ها بر این حوزه اظهار کرد: با وجود افزایش قیمت مواد اولیه مانند شکر و روغن و متضرر شدن قنادان اما ما قیمت ها را تا پایان سال افزایش نخواهیم داد.

وی قیمت شیرینی های پرمصرف را به شرح ذیل اعلام کرد: قیمت هر کیلو شیرینی تر ۶۰ هزار تومان، شیرینی زبان، گل محمدی و پاپیون ۵۰ هزار تومان و شیرینی کیک یزدی نیز ۳۸ هزار تومان تعیین و به همکاران اعلام شده است.

کد خبر: ۷۸٬۹۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha