۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
مجتمع گردشگری اردبیل با ۲۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری افتتاح می‌شود
خردادماه سال ۱۴۰۰؛

مجتمع گردشگری اردبیل با ۲۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری افتتاح می‌شود

اردبیل - امامی‌یگانه، فرماندار اردبیل گفت: مجتمع گردشگری و اقامتگاه اردبیل با دو هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی خردادماه سال آینده به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

مسعود امامی‌یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: همکاری با میراث فرهنگی برای بازسازی و احیای بناهای تاریخی با کاربری جدید یک اولویت اساسی است که امیدواریم با تلاش‌های انجام یافته در راستای دستیابی به فرهنگ، هنر و هویت، اقدامات لازم را انجام داده و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

فرماندار اردبیل ادامه داد: بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی در احیای بناهای تاریخی یک اولویت اساسی است که در این زمینه به دنبال شناخت و انتقال ارزش‌ها و آگاهی‌های لازم هستیم که در این زمینه درصددیم از گنجینه‌های تاریخی و فرهنگی صیانت کنیم.

امامی‌یگانه بیان کرد: سال آینده دو هتل چهار ستاره با مشارکت بخش خصوصی در اردبیل افتتاح می‌شود و مجتمع گردشگری و اقامتگاه نیز با دو هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی خرداد سال آینده به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: موزه تعزیه اردبیل نیز به عنوان یک اولویت اساسی برای تعزیه و عزاداری سیدالشهدا(ع) محسوب می‌شود که درصدد هستیم سال آینده این موزه را که یک بنای تاریخی در حسینیه مجتهدی  است راه‌اندازی کرده و در ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) به اهداف خود دست یابیم.

کد خبر: ۷۸٬۹۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha