۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
سقوط ۳ بهمن در جاده «کرج- چالوس»/ ادامه برف و کولاک عملیات بازگشایی را با کندی مواجه کرده است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز:

سقوط ۳ بهمن در جاده «کرج- چالوس»/ ادامه برف و کولاک عملیات بازگشایی را با کندی مواجه کرده است

کرج- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته سه فقره سقوط بهمن را در جاده کرج- چالوس شاهد بودیم، افزود: با توجه به ادامه بارش برف و کولاک سنگین، عملیات بازگشایی جاده گردشگری کرج - چالوس با سختی و کندی پیش می رود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز، گودرز محمودی گفت: طی دیروز و بامداد امروز سه فقر سقوط بهمن در جاده کرج - چالوس را شاهد بودیم و احتمال ادامه این حوادث وجود دارد. وی اظهار داشت: سقوط بهمن در این مسیر سبب دشواری کار راهداران شده و تیم های راهداری استان از بامداد دیروز جمعه تاکنون در حال برف روبی و نمک پاشی و بازگشایی محورهای کوهستانی به ویژه جاده کرج - چالوس هستند.

وی افزود: سقوط بهمن با مداد امروز سبب واژگونی اتوبوس حامل تیم فوتسال پسران تهران در جاده کرج - چالوس شد که یک نفر کشته و ۱۹ نفر مصدوم شدند که به بیمارستان های کرج انتقال یافتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز ضمن درخواست از مردم برای خودداری از  انجام سفرهای غیر ضروری در این روزهای پربارش گفت: با توجه به ادامه بارش برف و کولاک سنگین، عملیات بازگشایی جاده گردشگری کرج - چالوس با سختی و کندی پیش می رود.

پس از بازگشایی جاده های اصلی راه هار فرعی بازگشایی می شوند
محمودی با بیان اینکه افزون بر جاده کرج - چالوس، راه های ارتباطی تعدادی از روستاهای کوهستانی استان مسدود شده است، گفت: تلاش ها بر این است تا پس از بازگشایی جاده های اصلی، راه های روستایی بازگشایی شود.

وی با اشاره به لغزنده بودن آزاد راه تهران- کرج- قزوین و جاده کرج- اشتهارد از مردم خواست با سرعت مناسب تردد کنند تا حادثه ای رخ ندهد و در این روزها حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز با بیان اینکه بارش برف سنگین سبب انسداد جاده کرج - چالوس و آزاد راه غدیر شده است، اظهار کرد: بنا به پیش بینی هواشناسی بارش ها تا عصر امروز به صورت پراکنده در مناطق کوهستانی البرزادامه می یابد.

کد خبر: ۷۸٬۹۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha