۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
بودجه ۱۴۰۰ با رویکرد مردمی، محرومیت زدایی و مولد اقتصادی بررسی شد
رئیس مجلس شورای اسلامی:

بودجه ۱۴۰۰ با رویکرد مردمی، محرومیت زدایی و مولد اقتصادی بررسی شد

تبریز- رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص قانون بودجه سال ۱۴۰۰ گفت: بودجه ۱۴۰۰ با رویکرد مردمی، محرومیت زدایی و مولد اقتصادی بررسی شد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدباقر قالیباف صبح امروز شنبه در همایش یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی در تالار وحدت دانشگاه تبریز گفت: ما در مجلس یازدهم، سعی کرده‌ایم مردم باوری را سرلوحه خود قرار دهیم.

وی افزود: امروز یکی از چالش‌های اصلی ما بحث اقتصادی است و دلیل اینکه برخی مشکلات وجود دارد دوری مردم از اقتصاد است.

قالیباف با بیان اینکه هرکجا مردم امور را به دست گرفتند موفقیت حاصل شده است، ادامه داد: امروز در واحدهای خصوصی شاهد رونق اقتصادی هستیم و اگر مشکلاتی نیز دارند به‌خاطر دخالت دولت است که مزاحم و مانع می‌شود.

رئیس مجلس گفت: در مجلس شورای اسلامی، دو راهبرد اصلی را برای موضوعات اقتصادی پیگیری کردیم؛ اولی رفع تحریم‌ و دوم بی‌اثرکردن تحریم است.

وی افزود: در بحث خنثی‌سازی تحریم دو موضوع جدی در اولویت مجلس بوده که اصلاح ساختار بودجه و نظارت بر آن است که به نظر می‌رسد مهمترین مشکل ما در بخش اقتصاد عدم توجه به این موضوع بوده که باید رفع شود.

وی سپس ادامه داد: در بحث بودجه سعی شده است بودجه‌ای با رویکرد مردمی، محرومیت زدایی و مولد اقتصاد بررسی کنیم.

قالیباف ابراز داشت: انقلاب با تمام مشکلاتی که دارد به راهش ادامه می‌دهد و راه‌حل مشکلات در مردم باوری و تکیه بر سنت‌های الهی است و این رویه را مجلس انقلابی یازدهم در دستور کار خود قرار داده است‌.

کد خبر: ۷۸٬۸۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha