۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۸
فولکس واگن در ماه آوریل آی دی ۶ را عرضه می‌کند
بازار آمریکا نخسیتن ایستگاه اس یو وی هفت نفره آلمانی

فولکس واگن در ماه آوریل آی دی ۶ را عرضه می‌کند

گروه خودروسازی فولکس واگن به زودی در نمایشگاه خودروی شانگهای از محصول جدید خود یعنی آی دی ۶ در دو نسخه رونمایی خواهد کرد که این اس یو وی هفت نفره پس از رونمایی در چین وارد فاز تولید انبوه خواهد شد.

بازار؛ گروه خودرو: سال میلادی گذشته تصاویر جاسوسی از فولکس واگن آی دی ۶ که یک کراس اوور برقی هفت نفره بود، منتشر شد. به نظر می رسد، این خودروساز آلمانی، در ماه آوریل این محصول را در نمایشگاه خودرویی شانگهای معرفی کند. این خودروساز آلمانی دو نسخه الکتریکی از آی دی ۶ را با نام‌های آی دی ۶ ایکس و آی دی ۶ کراس ارائه خواهد کرد.

هر دو نسخه آی دی ۶ با سرمایه گذاری مشترک چینی‌ها برای رقابت با تسلا مدل ایکس در بازار این کشور طراحی و تولید شده است. این خودرو در قیاس با تسلا بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.
مدیرعامل فولکس واگن، به خبرنگاران گفت: ما با آی دی ۶ ایکس و آی دی ۶ کراس که ویژه بازار چین طراحی شدند، به نمایشگاه خودرویی شانگهای خواهیم رفت.

با این تفاصیل، شنیده‌ها حاکی از آن است که آی دی ۶ در بازار آمریکا نیز به زودی معرفی شود.
سخنگو این خودروساز آلمانی، اعلام کرده است که این کراس اوور هفت نفره به زودی در آمریکا عرضه خواهد شد و در بازارهای اروپایی تمایل به فروش نخواهیم داشت.

آی دی ۶ نیز مانند سایر خودروهای فولکس واگن روی پلت‌فرم الکتریکی ام ای بی ساخته شده است. به این مفهوم که برابر با استانداردهای WLTP به یک پیشرانه الکتریکی با قدرت ۲۲۵ کیلو وان و یک باتری ۸۲ کیلو وات ساعتی مجهز شده است. حداکثر پیمایش این خودرو با یک بار شارژ ۲۸۰ کیلومتر بوده که سقف سرعت آن ۴۵۰ کیلومتر در ساعت است.

تولید انبوه این اس یو وی هفت نفره الکتریکی پس از رونمایی در نمایشگاه خودرو شانگهای آغاز خواهد شد، به احتمال زیاد در سال آینده نیز در بازار آمریکا عرضه شود.

کد خبر: ۷۸٬۸۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha