۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
فعالیت ۲۷ پروژه توسعه‌ای گازرسانی در ایلام
مدیرعامل شرکت گاز ایلام خبر داد

فعالیت ۲۷ پروژه توسعه‌ای گازرسانی در ایلام

ایلام-مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: ۲۷ پروژه اجرایی توسعه شبکه توزیع، خطوط تغذیه و نصب انشعاب برای گازرسانی به شهرها، روستاها و صنایع باقیمانده در سطح استان فعال است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت گاز ایلام، عباس شمس اللهی با اشاره به اینکه برای تحقق و دستیابی به اهداف معین و با بهره گیری از نظام سیستماتیک و کنترل منظم پروژه‌ها اقدامات قابل توجهی در دست اقدام است، افزود: ۲۷ پروژه اجرایی توسعه شبکه توزیع، خطوط تغذیه و نصب انشعاب برای گازرسانی به شهرها، روستاها و صنایع باقیمانده در سطح استان فعال است.

وی گفت: این پروژه‌ها در زمینه توسعه گازرسانی، تکمیل گازرسانی روستاهای باقیمانده و ... هستند که مهمترین آن‌ها شامل گازرسانی به روستاهای باقیمانده شهرستان چوار در ۲ فاز و گازرسانی به شهر پهله بخش زرین آباد در شهرستان دهلران بعنوان آخرین شهر فاقد گاز در استان هستند.

وی با بیان اینکه با اتمام این پروژه ها، درصد جمعیت بهره‌مند شهری استان از نعمت گاز طبیعی به ۱۰۰ درصد و در روستاها به ۹۷ درصد می‌رسد، اظهار داشت: به منظور نظارت و رصد بیشتر پروژه ها، علاوه بر بازدیدهای روزانه و هفتگی مدیران ستادی از پروژه ها، از ابتدای سال جاری تعداد ۲۷ جلسه کنترل پروژه توسط اعضای کنترل پروژه به منظور بررسی میزان پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه‌ها انجام شد که خروجی آن باعث افزایش راندمان کاری در این پروژه‌ها شده است.

کد خبر: ۷۸٬۷۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha