۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
مشکلی در تأمین روغن خوراکی وجود ندارد
رئیس دفتر رئیس جمهور:

مشکلی در تأمین روغن خوراکی وجود ندارد

واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: با توجه به ذخیره‌ای که در انبارها داریم، مشکلی در تامین روغن خوراکی وجود ندارد.

به گزارش بازار، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به این که عرضه روغن افزایش می‌یابد، اظهار داشت: در روزهای پیش رو با توجه به کشتی‌هایی که در راهند و ذخیره‌هایی که در انبارها وجود دارد عرضه روغن افزایش می‌یابد و این عرضه نیاز بازار را پوشش می‌دهد.

وی با بیان این که برخی کالاهای ضروری که ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت می‌کنند افزایش قیمت بی رویه داشته اند، افزود: با بررسی‌هایی که صورت گرفته به این نتیجه رسیده ایم که این دست کالاها با توجه به دریافت ارز دولتی حتما باید قیمت هایشان در بازار کاهش یابد.

رئیس دفتر رئیس جمهور ادامه داد: از هفته گذشته اطلاعات بیشتری درخصوص کالاها جمع آوری شده است و در پی آن هستیم که با کاهش واسطه‌ها میان تولید و مصرف که خود باعث گرانی می‌شود این کالاها با قیمت معقول به دست مردم برسد.

واعظی اظهار داشت: رئیس جمهور دو جلسه برای این موضوع تشکیل و دستور داده است که در وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صمت، کمیته ویژه برای این موضوع تشکیل شود تا روی مسئله حذف واسطه‌ها تمرکز کنند.

وی گفت: امیدواریم تلاش‌هایی که از گذشته شروع و با بیان نگرانی‌های مقام معظم رهبری، مضاعف شده است در ایام عید برای میوه و سایر کالاهای اساسی گشایشی حاصل شود.

رئیس دفتر رئیس جمهور افزود: رئیس جمهور دستور داده است، موانع موجود بر سر راه واردات و صادرات کالاهای اساسی در استان‌هایی که تبادلات مرزی برداشته شود تا از این راه نیز به تامین کالاهای ضروری مردم کمک شود.

کد خبر: ۷۸٬۷۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha