۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
پرداخت تسهیلات کم بهره رونق تولید در استان بوشهر ۲ برابر شد
در سال جاری؛

پرداخت تسهیلات کم بهره رونق تولید در استان بوشهر ۲ برابر شد

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: علی رغم مشکلاتی نظام بانکی، در سال جاری پرداخت تسهیلات کم بهره رونق تولید در استان دو برابر شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالکریم گراوند ظهر پنجشنبه در نشست شورای گفت وگو بخش خصوصی و دولتی در استانداری بوشهر اظهار داشت: در راستای رفع موانع سرمایه گذاری در استان بوشهر تلاش های گسترده ای صورت گرفته است و تلاش می شود که موانع پیش روی فعالان این حوزه رفع شود.

وی به ظرفیت های بالای استان بوشهر در عرصه اقتصادی، صنعتی، تولید و اشتغال اشاره کرد و ادامه داد: در بخش های کشاورزی، آبزی پروری، درمان و . . . کارهای بزرگی در شرایط تحریم در استان بوشهر شکل گرفته است که شایسته تقدیر است.

استاندار بوشهر از پرداخت ۳۲۲ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره رونق تولید برای ۳۰۴ پروژه در استان خبر داد و بیان کرد: علی رغم مشکلاتی نظام بانکی، در سال جاری پرداخت تسهیلات کم بهره رونق تولید در استان بوشهر دو برابر شده است.

وی با اشاره به بهبود وضعیت سرمایه گذاری در سطح استان بوشهر اضافه کرد: هر چند استان بوشهر در گذشته وضعیت خوبی از نظر امنیت سرمایه گذارین داشت ولی اکنون به عنوان یکی از استان های برتر در زمینه امنیت سرمایه گذاری محسوب می شود.

گراوند به نقش بسیار مهم و تاثیرگذار فعالیت های بخش خصوصی در دستیابی به توسعه و پیشرفت اشاره کرد و افزود: با همدلی دستگاه ها در استان بوشهر شاهد بهبود فعالیت ها و سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان هستیم.

کد خبر: ۷۸٬۷۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha