۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
توزیع ۱۰هزار بسته معیشتی در کردستان آغاز شد
به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)؛

توزیع ۱۰هزار بسته معیشتی در کردستان آغاز شد

سنندج - مرحله پنجم رزمایش همدلی و احسان با توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و با حضور رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در کردستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار بازار، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کردستان ظهر پنجشنبه در مراسم آغاز مرحله پنجم رزمایش همدلی و احسان که در سالن آزادی سنندج و با حضور رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور برگزار شد، اظهار داشت: به مناسبت عید مبعث زندانیان جرائم غیر عمد مالی تا سقف بدهی ۲۰۰ میلیون ریال آزاد می شوند.

محمد مهدی طالبی افزود: با توجه به تفاهم نامه منعقده فی مابین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و سازمان زندان ها و ستاد دیه کشور مقرر شده  بدهی همه زندانیان جرائم غیر عمد تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال توسط ستاد اجرایی پرداخت و زندانیان در ایام نوروز سال ۱۴۰۰ به آغوش خانواده های خود بازگردند.

وی اضافه کرد : همزمان با آزادی زندانیان جرائم غیرعمد  مرحله پنجم رزمایش همدلی و احسان و توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۳۵ میلیارد ریال از امروز در استان آغاز شد. 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کردستان گفت: بسته های غذایی توسط گروه‌های جهادی و خیریه‌ها در بین خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع خواهد شد.

طالبی با بیان اینکه خانواده زندانیان استان نیز از این بسته های معیشتی بهره‌مند می‌شوند، اظهار داشت: تا به امروز میزان کمک‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان در قالب بسته‌های معیشتی، بهداشتی و لوازم التحریر بیش از ۲۳۰ میلیارد ریال بوده است.

کد خبر: ۷۸٬۷۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha