۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷
پیشرفت ۲۵ درصدی پروژه بندرخواجه نفس در گلستان
مدیر بنادر و دریانوردی گلستان مطرح کرد؛

پیشرفت ۲۵ درصدی پروژه بندرخواجه نفس در گلستان

گرگان- مدیر بنادر و دریانوردی گلستان گفت: در دو سال اخیر سرمایه‌گذار جدید برای احداث بندرخواجه نفس وارد استان شده و هم اکنون پروژه بیش از ۲۵ درصد پیشرفت اجرایی دارد.

اله یار اسعدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، درباره آخرین وضعیت احداث بندر خواجه نفس در گلستان، اظهار کرد: مجوزهای لازم برای احداث بندرخواجه نفس طی یک دهه گذشته صادر شده بود اما به دلیل توقف عملیات توسط سرمایه گذار اولیه و انتخاب سرمایه گذار جدید وقفه ای چند ساله افتاد.

وی با بیان این که طی دو سال گذشته سرمایه گذار جدید فعالیت خود را آغاز کرده، افزود: با فعالیت های انجام شده پروژه ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا کنون بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان هم برای آن هزینه شده است.

مدیر بنادر و دریانوردی گلستان از اجرای عملیات لایروبی حوضچه بندر خبرداد و تصریح کرد: در سفر اخیر معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی مقرر شد حمایت های مطلوبی از بخش خصوصی در خواجه نفس صورت گیرد.

اسعدی خواستار حمایت کمیسیون عمران مجلس و سازمان بنادر برای این پروژه شد و ابراز امیدواری کرد در دو سال آینده فاز اول بندر خواجه نفس به بهره‌برداری برسد.

کد خبر: ۷۸٬۶۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha