۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
ثبت نام ۴۸۰۰ نفر در طرح اقدام ملی مسکن آذربایجان غربی
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی خبر داد:

ثبت نام ۴۸۰۰ نفر در طرح اقدام ملی مسکن آذربایجان غربی

ارومیه - مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از ثبت نام چهار هزار و ۸۱۷ نفر در مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، سیدمحسن حمزه لو قبل از ظهر چهارشنبه در حاشیه جلسه بررسی طرح اقدام ملی مسکن آذربایجان‌غربی به خبرنگاران گفت: در مرحله اول این طرح چهار هزار و ۸۱۷ نفر در ۹ شهرستان استان ثبت نام کرده بودند که هم اکنون در حال آماده شدن برای ثبت نام مرحله دوم این طرح هستیم.

وی با اشاره به پالایش ثبت نام کنندگان مرحله اول گفت: پس از پالایش، اقدام به اخذ مدارک متقاضیان شد که هم اکنون نیز پیش بینی می شود مرحله دوم طرح از اواخر اسفند ماه آغاز شود. 

حمزه لو سهم آذربایجان غربی را از این طرح ۲۱ هزار واحد مسکن دانست و گفت: در مجموع در کشور ۴۰۰ هزار واحد مسکونی احداث می شود که سهم استان از این تعداد بیش از پنج درصد است.

وی با بیان اینکه متقاضیان برای کسب اطلاعات می توانند به سامانه طرح اقدام ملی مسکن مراجعه کنند، گفت: برای ثبت نام در این طرح، متقاضیان باید پس از انقلاب اسلامی از امکانات دولتی در حوزه زمین و مسکن استفاده نکرده باشد و اصطلاحا فرم «ج» آنها سبز باشد؛ همچنین متقاضیان از اول فرودین سال ٨۴ فاقد مالکیت خصوصی باشد.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ادامه داد: تاهل و سابقه حداقل پنج سال سکونت در شهری که متقاضی تقاضای مسکن کرده از دیگر شروط الزامی بهره‌مندی از طرح اقدام ملی مسکن به شمار می‌رود. 

کد خبر: ۷٬۸۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha