۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵
ورود سامانه بارشی به همدان از امشب/ سرعت وزش باد به ۹۰ کیلومتر در ساعت خواهد رسید
کارشناس هواشناسی همدان عنوان کرد:

ورود سامانه بارشی به همدان از امشب/ سرعت وزش باد به ۹۰ کیلومتر در ساعت خواهد رسید

همدان - باقری شکیب، کارشناس هواشناسی استان همدان بابیان اینکه سامانه ناپایدار بارشی از امشب وارد استان همدان می شود، گفت: سرعت باد در اکثر نقاط استان همدان به ۹۰ کیلومتر در ساعت خواهد رسید.

محمدحسن باقری شکیب در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه سامانه ناپایدار از امشب وارد استان همدان می شود، گفت: اثر این سامانه ناپایدار ابتدا به صورت وزش باد خیلی شدید در سطح استان همدان است به طوری که برای فردا روز پنجشنبه سرعت باد در اکثر نقاط استان به ۹۰ کیلومتر در ساعت خواهد رسید.

کارشناس هواشناسی استان همدان افزود: بر اثر وزش باد احتمال خسارت به سازه ها و گلخانه ها در استان همدان وجود دارد و از روز جمعه با تقویت سامانه بارشی شاهد بارش باران و در مناطق مرتفع‌ شاهد بارش برف خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی‌ها انتظار داریم بین ۱۰ تا ۴۰ میلیمتر بارش در نقاط مختلف استان داشته باشیم، گفت: احتمال بارش برف طی ساعاتی از بعد از ظهر جمعه و جمعه شببه ویژه در گردنه ها بیشتر خواهد بود.

باقری شکیب با تاکید بر اینکه از روز شنبه با خروج سامانه بارشی کاهش محسوس دما را در استان همدان شاهد خواهیم بود، گفت: با خروج سامانه دمای حداقل در برخی از مناطق استان به ویژه نیمه شمالی تا -۸ درجه سانتیگراد هم خواهد رسید.

کارشناس هواشناسی استان همدان تاکید کرد: باغداران باید تمهیدات لازم را برای جلوگیری از بروز خسارت در نظر قرار دهند.

کد خبر: ۷۸٬۶۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha