۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
نشت یابی بیش از ۱۱ هزار کیلومتر شبکه توزیع و تغذیه گاز در استان همدان
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان:

نشت یابی بیش از ۱۱ هزار کیلومتر شبکه توزیع و تغذیه گاز در استان همدان

همدان - فیاض، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از نشت یابی بیش از ۱۱ هزار کیلومتر شبکه توزیع و تغذیه گاز در استان همدان تا بهمن ماه سال جاری خبر داد.

عبدالله فیاض در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به انجام نشت یابی بیش از ۱۱ هزار کیلومتر شبکه توزیع و تغذیه و بیش از ۴۳۵ هزار انشعاب و اتصالات و بیش از دو هزار ایستگاه تقلیل فشار در واحد بازرسی فنی شرکت گاز استان همدان، گفت: میزان تحقق برنامه های واحد بازرسی فنی شرکت گاز استان همدان تا پایان بهمن ماه امسال بیش از ۱۰۰ درصد بوده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به اقدامات واحد بازرسی فنی این شرکت تا پایان بهمن ماه سال جاری بیان کرد: ۱۱ هزار و ۵۱۱ کیلومتر شبکه توزیع و تغذیه گاز، تعداد ۴۳۵ هزار و ۸۷۱ عدد انشعاب، دو هزار و ۲۶ ایستگاه تقلیل فشار و ۲۷ هزار و ۹۸۱ شیر و حوضچه TP و IJ  مورد بازرسی و نشت یابی قرار گرفته است که منجر به کشف ۷۳۸ مورد نشتی در شبکه و حدود ۲۷۱ هزار نشتی در انشعابات و اتصالات و رفع این موارد شده است.  

فیلض با بیان اینکه برنامه های واحد بازرسی فنی در بخش بازرسی از تاسیسات گازدار نیز بیش از ۱۰۰ درصد تحقق یافته است؛ افزود: بازرسی از ایستگاه های تقلیل فشار، سیستم های حفاظت کاندیک، بررسی گزارشات تحلیل وضعیت سیستم حفاظت و بررسی پوشش خطوط مدفون از جمله اقدامات انجام شده در بخش بازرسی تاسیسات گازدار است.

مدیر عامل شرکت گاز استان همدان ادامه داد: طی ۱۱ ماه گذشته سال جاری بیش از ۸۱ پروژه، ۷۵ کیلومتر لوله های فلزی و ۱۱۹ کیلومتر لوله های پلی اتیلن مورد ارزیابی قرار گرفته است.

وی گفت: همچنین به صورت نیابتی نیز تعداد ۴۲۷ هزار و ۲۷۶ مورد بازرسی کنتور، ۹۲ هزار و ۲۸۸ مورد بازرسی رگولاتور و تعداد یک هزار و ۵۰ مورد بازرسی قاب و دریچه از طرف شرکت های گاز استان های مختلف کشور انجام شده است.

کد خبر: ۷۸٬۶۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha