۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
 تعرفه‌های فعلی آب کمتر از قیمت تمام شده است
معاون راهبردی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:

تعرفه‌های فعلی آب کمتر از قیمت تمام شده است

کشفی، معاون راهبردی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه تعرفه‌های آب تکلیفی و به شدت کمتر از قیمت تمام شده است، گفت: قیمت تمام شده برای هر متر مکعب آب دو هزار تومان است اما ما ۵۰۰ تومان از مردم دریافت می کنیم.

به گزارش بازار، حمیدرضا کشفی، عضو هیئت مدیره و معاون راهبردی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اظهارکرد: امسال تأمین و توزیع آب در شهرها و روستاها با شیوع کرونا و افزایش بی سابقه مصرف آب همزمان شد.

وی با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی مصرف آب در برخی روزهای تابستان۹۹ نسبت به سال گذشته گفت: خوشبختانه با همکاری و پیگیری پرسنل خدوم شرکت آب و فاضلاب سطح کشور، آب با کیفیت و کمیت مناسب و پرفشار برای مردم شهرها و روستاها تأمین شد.

کشفی با بیان اینکه میزان بارندگی در پاییز و زمستان امسال نسبت به میانگین نرمال کاهش چشمگیری پیدا کرده است، گفت: ما امسال بیش از ۳۰ درصد کاهش بارش داشتیم و از هم اکنون نیز برای مدیریت تنش آبی و حفظ منابع آبی برای بهار و تابستان سال ۱۴۰۰ آماده می شویم.

عضو هیئت مدیره و معاون راهبردی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور درمورد طرح پایداری و ارتقای کیفی شهرها و روستاهای کشور گفت: ما در این نقاط بحرانی و حساس را با ساخت مخازن و مدیریت فشار اولویت دار کردیم تا وضعیت مناسب تری نسبت به سال گذشته داشته باشند.

کشفی با بیان اینکه تعرفه های آب تکلیفی و به شدت کمتر از قیمت تمام شده است، گفت: قیمت تمام شده برای هر متر مکعب آب ۲ هزار تومان است اما ما ۵۰۰ تومان از مردم دریافت می کنیم ضمن اینکه این تعرفه را هم دولت تعیین کرده است.

وی یادآور شد: تعداد زیادی از تصفیه خانه های فاضلاب در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد که امیدواریم با افتتاح آن ها و تکمیل شبکه های مربوطه بخش زیادی از طرح های قبلی را به بهره برداری برسانیم.

کد خبر: ۷۸٬۳۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha