۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
۶۰۰ دستگاه خودرو عمومی در زنجان دو گانه سوز شد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی زنجان:

۶۰۰ دستگاه خودرو عمومی در زنجان دو گانه سوز شد

زنجان- حبیبی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی زنجان از دوگانه سوز شدن ۶۰۰ دستگاه خودرو عمومی در استان زنجان خبر داد.

حمید حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار از ثبت نام ۶۰۰ خودروی عمومی برای دوگانه سوز شدن در زنجان خبر داد و گفت: تا کنون مالکان این تعداد دستگاه خودروی عمومی باری و سواری در سامانه اطلاعات جامع خودروهای دوگانه سوز کشور به نشانی gcr.niopdc.ir جهت تبدیل خودروی تک گانه خود به دوگانه سوز ثبت نام کردند. 

وی اظهار کرد: نیمی از این تعداد خودرو کیت CNG خود را دریافت کرده و به دوگانه سوز تبدیل شدند و طرح گازسوز کردن خودروهای عمومی به صورت ۱۰۰ درصد رایگان انجام می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی زنجان گفت: سال آینده طرح تبدیل خودرو های  مسافر بر شخصی و اینترنتی آغاز خواهد شد که متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی مذکور نسبت به ثبت نام و پیگیری نحوه تبدیل خودروی خود به دوگانه سوز اقدام کنند. 

حبیبی به دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: دوگانه سوز شدن خودروهای عمومی در راستای توسعه صنعت سی ان جی، مدیریت مصرف بنزین و کاهش هزینه های حمل و نقل بار و مسافر را به دنبال دارد. 

وی همچنین ابراز داشت: از اول آبان ماه نخستین کار گاه دو گانه سوز کردن خودروهای عمومی در شهر صائین قلعه راه اندازی شده و اجرای این طرح ملی علاوه بر کاهش آلودگی‌های زیست محیطی باعث رشد اقتصادی هم می شود. 

کد خبر: ۷۸٬۳۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha