۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
۲۳۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان توزیع می‌شود
معاون جهاد کشاورزی لرستان:

۲۳۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان توزیع می‌شود

لرستان- نجیب زاده، معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی لرستان گفت: ۲۳۰ تن گوشت و مرغ منجمد از هفته آینده در بازار استان توزیع می‌شود که این روند تا هفته اول عید ادامه دارد.

ناصر نجیب زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: در حال حاضر مرغ و گوشت منجمد به اندازه کافی در بازار وجود دارد و دائماً نیز  تمدید می‌شود، پیش‌بینی می‌کنیم هیچ مشکلی در این رابطه نداشته باشیم.

وی افزود: ۲۳۰ تن گوشت قرمز و مرغ منجمد توسط سازمان جهاد کشاورزی خریداری شده که در هفته آخر سال جاری و هفته اول سال آینده با همکاری سازمان صمت در بازار توزیع می‌شود.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه سرانه مصرف گوشت گرم در استان ۳۰ کیلوگرم در سال است، عنوان کرد: بر اساس قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در حال حاضر مرغ گرم با قیمت ۲۳ هزار تومان برای مصرف کننده توزیع می‌شود و در این مورد هیچ مشکلی نداریم.

وی با بیان اینکه امیدواریم ۲۳۰ تن بتواند نیاز استان را تامین کند، تصریح کرد: اگر تقاضا افزایش پیدا کند، ما مرغ گرم بازاری را وارد بازار می‌کنیم تا کسری‌ها جبران شود.

نجیب‌زاده بیان کرد: توزیع مرغ و گوشت از هفته آینده در سطح فروشگاه‌های بزرگ و معتبر شروع می‌شود و تا هفته اول عید ادامه دارد کما اینکه در حال حاضر هم در مشغول توزیع هستیم و اگر کمبودی وجود داشته باشد سعی می‌کنیم آن را جبران کنیم.

کد خبر: ۷۸٬۳۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha