۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵
خاموشی‌های برق در زنجان کاهش یافت
مدیرعامل توزیع برق زنجان:

خاموشی‌های برق در زنجان کاهش یافت

زنجان -علیزاده، مدیرعامل توزیع برق زنجان گفت: خاموشی‌های برق در استان از یک دقیقه و ۱۸ ثانیه به یک دقیقه و چهار ثانیه به ازای هر مشترک در روز کاهش یافته است.

علیرضا علیزاده در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: خاموشی‌های برق در زنجان در پایان سال گذشته یک دقیقه و ۱۸ ثانیه بود که امسال هم کاهش خوبی داشته است. 

وی با بیان اینکه طی چند سال اخیر خاموشی برق در استان کاهش خوبی داشته است، اظهار کرد: طی سال ۹۷ خاموشی برق در استان ۱.۳۴ درصد بود و در سال ۹۸ به ۱.۱۸ درصد رسید و در سال جاری هم به ۱.۴ درصد رسیده است. 

مدیرعامل توزیع برق زنجان گفت: در استان طبق برنامه ریزی خاموشی برق داریم و لذا مردم باید در مصرف برق مدیریت لازم را مد نظر قرار دهند. 

علیزاده با بیان اینکه برق عامل و زیر ساخت مهم توسعه در کشور است، تاکید کرد: شرکت توزیع برق زنجان در راستای بهبود شاخص های بهره برداری و کاهش زمان خاموشی افزایش رضایتمندی مردم را داشته است.

وی با بیان اینکه توسط مصرف سرانه مشترکان برق در زنجان ۲۳۶۹ کیلو وات ساعت است، ابراز داشت: شرکت توزیع برق در استان با ۱۴ هزار و ۱۲۰ کیلومتر شبکه توزیع برق در شهرها و روستاها برای ۴۴۶ هزار  مشترک خدمات ارائه می دهد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان یاد آور شد: متوسط مصرف سرانه خانگی در استان ۶۲۵ کیلو وات ساعت است.

کد خبر: ۷۸٬۲۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha