۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷
اتوبوس حامل ۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در بیرجند متوقف شد
سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی:

اتوبوس حامل ۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در بیرجند متوقف شد

بیرجند- سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی در بازرسی از یک اتوبوس مسافربری ۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۳۶۰ میلیون ریال در شهرستان بیرجند کشف کردند.

به گزارش بازار و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ستاد جواد بخشی اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از اتوبوس ۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۳۶۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر شده است که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ بخشی خاطرنشان کرد: اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف ماموریتی نیروی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهادها و بخش ها با نیروی انتظامی ضروری است.

کد خبر: ۷۷٬۹۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha