۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
تشکیل ۲۴۹ پرونده تخلف در طرح نظارتی نوروز در خراسان جنوبی
معاون سازمان صمت خراسان جنوبی خبر داد:

تشکیل ۲۴۹ پرونده تخلف در طرح نظارتی نوروز در خراسان جنوبی

بیرجند- معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبی از تشکیل ۲۴۹پرونده تخلف در یک ماهه اول طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۰ در خراسان جنوبی به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی سازمان صمت خراسان جنوبی؛ علی تهوری گفت: از ابتدای طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۰ که از ۱۵ بهمن ماه ۹۹ آغاز شده تاکنون ۹ هزار و ۷۱۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی گروه کالایی و خدماتی استان انجام شده است.

وی بیان کرد: در این راستا تا ۱۶ اسفند ماه ۲۴۹ پرونده تخلف به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۷۲ میلیون و ۱۹۶ هزار و ۴۳۰ ریال تشکیل وبه تعزیرات حکومتی ارسال شد.

تهوری اولویت بازرسی‌های صورت گرفته در این ایام را گروه کالاهای هدف عید نوروز شامل کالاهای اساسی، آجیل، خشک بار،شیرینی، پوشاک و کفش اعلام کرد و افزود: بیشترین تخلفات صورت گرفته از لحاظ ارزش در گروه کالایی مواد پروتیئنی بوده است.

وی خاطر نشان کرد: عدم درج قیمت، گرانفروشی و عدم ارائه فاکتور مهمترین تخلفات اقتصادی گزارش شده است.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان جنوبی گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۰ با حضور ۳۲ تیم بازرسی این سازمان، به همراه بازرسان تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

کد خبر: ۷۷٬۹۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha